فورد رنجر 2023 در تزئینات SuperCrew با یک تخت بلند

انتظار می رود رنجر رپتور در سال 2023 به فروش برسد، اما قبل از این اتفاق، مدل استاندارد باید در آمریکای شمالی عرضه شود. این باید اواخر امسال اتفاق بیفتد.

این تصاویر جاسوسی تازه به وضوح یک رنجر کشیده را نشان می دهد. فاصله بین دو محور در مقایسه با مدل جهانی در مشخصات SuperCrew به طور قابل توجهی طولانی تر است و دلیل آن نیز ساده است. این کامیون کابین بزرگتر کامیون SuperCrew را با تخت بلندتر 6 فوت جفت می کند. این جفتی است که اکنون نمی توانید بدست آورید، زیرا تخت طولانی فقط با گلخانه کوچکتر SuperCab ارائه می شود. کامیون های SuperCrew یک تخت 5 فوتی دارند.

عکس جاسوسی تخت خواب بلند فورد رنجر و فاصله بین دو محور جلو

از نظر فنی، فورد رنجر جدید هنوز برای خریداران آمریکایی عرضه نشده است. اولین بار جهانی شاسی بلند سایز متوسط ​​فورد در نوامبر 2021 بود، بنابراین ما می دانیم که چگونه ظاهر خواهد شد. ما همچنین آمار کلی را می دانیم، اگرچه گزینه های پیشرانه مطمئناً در بازارها متفاوت است. اکنون، ما می بینیم که می تواند گزینه دیگری برای مشتریان فورد در آمریکای شمالی وجود داشته باشد، جایی که بزرگتر به طور کلی بهتر دیده می شود.

11 عکس ها

چه چیز دیگری می توانیم در فورد رنجر مخصوص ایالات متحده انتظار داشته باشیم؟ مدل جهانی یک کابین دیجیتال مدرن با سنج های دیجیتال و یک صفحه نمایش 10.1 اینچی یا 12 اینچی مرکز اطلاعات سرگرمی ارائه می دهد. دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم فورد فضای داخلی را تغییر خواهد داد، اگرچه بعید است که شاهد عرضه طیف موتورهای دیزلی توربوشارژ در بازارهای دیگر باشیم. موتور 2.3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر آشنا باید بازگردد و یک V6 تقویت‌شده می‌تواند اختیاری باشد. رنجر رپتور داغ قبلاً برای بازار ایالات متحده تأیید شده است و احتمالاً از موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو 400 اسب بخاری فورد اکسپلورر ST استفاده می کند.

مشخصات فورد رنجر وایلدتراک 2022

آیا رنجر بزرگتر می تواند بر فروش F-150 تأثیر بگذارد؟ یک کابین بزرگتر با تخت بلندتر به پیکاپ فول سایز فورد تجاوز می کند، اما فقط در سمت کوچکتر معادله. یک F-150 SuperCrew با تخت بزرگتر 6.5 فوتی موجود است، و با پایین آمدن به یک SuperCab، همچنان می توانید پرفروش ترین کامیون را با تخت 8 فوت تهیه کنید.

عکس جاسوسی تختخواب بلند فورد رنجر و نمای جانبی فاصله محوری



منبع منابع جاسوسی ما معتقدند که این گزینه تنها در آمریکای شمالی ارائه خواهد شد. چند دلیل خوب برای حمایت از آن وجود دارد که اولین آنها کامیون های بزرگ در منطقه فروش خوبی دارند. تخت شش فوتی مطمئناً برای افرادی که به طور منظم وسایل حمل می کنند جذاب خواهد بود و داشتن اتاق در داخل برای پنج بزرگسال یک امتیاز است. فراتر از آن، ما چنین ترکیبی را در بازارهای دیگر در نسل بعدی رنجر ندیده ایم.