فورد ماوریک V8 قدیمی با کربوهیدرات ماشین چمن زنی در تور برقی هات راد برگزار می شود





منبع در اوایل ماه مه، یک ویدیوی جالب از YouTuber ThunderHead289، AKA Luke Finley را ارائه کردیم. او در مورد موتورها یک جادوگر است و کاربراتور ماشین چمن زنی را برای کار روی یک موتور V8 فورد قدیمی 5.0 لیتری در سدان فورد ماوریک دهه 1970 تطبیق داد. به طور خلاصه، موتور به خوبی کار می کرد و ماشین قدیمی در یک آزمایش آزمایشی بیش از 40 مایل بر گالن در بزرگراه موفق شد. اما چیز کمی جاه طلبانه تر چیست؟

البته، مبادله برای مسافت پیموده شده، قدرت است. اینکه دقیقا چه مقدار قدرت فدا شده است ناشناخته است، اما ما می دانیم که فینلی ممکن است اخیراً یک یا دو داینو کشیده باشد. او می‌گوید این خودرو به‌طور خطرناکی کند نیست، بنابراین امیدواریم که به زودی ویدیوی جدیدی منتشر شود که بیشتر این ماجراجویی بسیار عجیب اما هوشمندانه را در عملکرد V8 قدیمی به نمایش بگذارد.

یعنی شد اکثر سفر با مواد کربوهیدرات ویدئویی که در بالای این مقاله قرار دارد، همان ابتدای سفر را نشان می‌دهد که یک کاربراتور معمولی به اندازه ماشین را در جای خود نشان می‌دهد. مشکلی در اتصال دریچه گاز در تنظیمات مود شده‌اش وجود داشت که باید رفع می‌شد، و فینلی همچنین می‌خواست کاربراتور را با مخاطبانی که در سفر تماشا می‌کردند نصب کند. با رفع اتصال، V8 معمولی تشنه در بزرگراه به طور متوسط ​​بین 35 تا 45 مایل بر گالن نشست. با توجه به اینکه قیمت بنزین در بالاترین حد خود قرار دارد، این راه بدی نیست که برای یک سفر جاده ای یک هفته ای با یک ماشین عضلانی قدیمی حرکت کنید.

به نظر می رسد فینلی تصمیم گرفت به ناوگان ماشین های عضلانی بپیوندد که در تور سالانه هات راد پاور تور شروع می شوند. رانندگی یک هفته ای در ایالت های جنوبی در 17 ژوئن به پایان رسید و یک پست اخیر در صفحه اینستاگرام او تأیید می کند که موتور قدیمی V8 302 اینچ مکعبی از این سفر جان سالم به در برده است. مهمتر از آن، این سفر را با کاربراتور ماشین چمن زنی کوچک که هنوز در جای خود بود انجام داد.

همانطور که مقاله اصلی ما بیان کرد، این پروژه بسیار بیشتر از پیچ و مهره کردن یک کاربراتور کوچک به یک موتور بزرگ است. جدا از آداپتورهای مخصوص چاپ سه بعدی برای جا دادن آن بر روی موتور، مجموعه‌های فرعی و حسگرهای زیادی وجود دارد که به تعادل نسبت هوا به سوخت کمک می‌کند. فینلی همچنین یک برنامه ویژه بر روی گوشی خود دارد تا امکان تنظیم دقیق را فراهم کند، اما خود کربوهیدرات اصلاح نشده است. و همانطور که فینلی در ویدیو می گوید، این یک آزمایش پوچ است، نه عملی. با این حال، به نظر می رسد که به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند.