فورد موستانگ دارک هورس 2024 و خودروهای مخصوص پیست دارک هورس R معرفی شدند

خانواده مسابقه موستانگ

فورد موستانگ دارک هورس اس اساساً نسخه‌ای ساده از نسخه قانونی خیابانی است و به ما گفته می‌شود که برای «علاقه‌مندان به روزهای آخر هفته» طراحی شده است. برای از بین بردن وزن غیر ضروری، بیضی آبی قبل از افزودن قفس ایمنی (دارای تاییدیه FIA)، صندلی‌های مسابقه و فرمان، همراه با تورهای ایمنی و سیستم اطفاء حریق، تمام قطعات غیر ضروری و قطعات تزئینی را از بین می‌برد.

موستانگ 2024 در پوشش اسب تیره S با یک پنل مرکزی شامل دستگیره ها و سوئیچ ها برای چراغ های جلو، برف پاک کن ها، چراغ های راهنما، چراغ های باران و تنظیم آینه اصلاح شده است. فورد همچنین یک محدود کننده سرعت گودال و یک صندلی اختیاری سرنشین جلو را پرتاب می کند. یک سیستم نمایش داده و اکتساب نیز بخشی از بسته است، در حالی که بدنه خارجی دارای پین‌های کاپوت، بال قابل تنظیم عقب، قلاب‌های یدک‌کش جلو و عقب، و اگزوز ارتقا یافته است.

در بالای صفحه، Mustang Dark Horse R دیده می‌شود که تمام خوبی‌های S را دارد اما با چرخ‌های فورد پرفورمنس، یک سلول سوختی برای برد بهتر و جوشکاری درز سفارشی عرضه می‌شود. علاوه بر این، R دارای سریال‌سازی ویژه‌ای است که برای اتومبیل‌های مسابقه‌ای طراحی شده است، زیرا برای مسابقات واقعی در نظر گرفته شده است، در حالی که S بیشتر در امتداد خطوط یک اسباب‌بازی پیست آخر هفته است.

نسل هفتم فورد موستانگ اینجاست و با آن یک خانواده کامل از خودروهای پونی عرضه می شود. جدا از کوپه و کانورتیبل، EcoBoost و GT، یک Dark Horse جدید برای سال 2024 وجود دارد که عملکرد را با پیش بینی 500 اسب بخار افزایش می دهد. همچنین دارای یک دستی شش سرعته سفارشی، کانال های NACA، ترمزهای برمبو قوی و خنک کننده بهبود یافته است. خودروی جاده توسط دو مشتق که پلاک خودرو را حذف می‌کنند، به خودرو می‌پیوندند: Dark Horse S و Dark Horse R.

فورد همان چرخ‌هایی را که در Dark Horse قانونی جاده پیدا می‌کنید نصب می‌کند، اما با ترمزهای کلفت‌تر برای قدرت توقف بیشتر. علاوه بر این، S دارای دمپرهای چندگانه DSSV و قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو و تنظیمات کمبر است.

کمتر از شش موستانگ مسابقه ای برای نسل S650 در دست تولید هستند، از جمله مشتقات GT3 و GT4 و همچنین نسخه های در نظر گرفته شده برای NASCAR و NHRA Factory X. ما نسل جدید را با طعم GT3 در مسابقه استقامتی معتبر Le Mans مشاهده خواهیم کرد. 2024 در Circuit de la Sarthe.



منبع