فورد موستانگ 2024 برای آخرین بار قبل از اولین نمایش در 14 سپتامبر تیز شد

فورد موستانگ 2024 در مرکز شهر دیترویت به عنوان بخشی از جشن بزرگی به نام Stampede رونمایی خواهد شد. شما می توانید رویداد پخش زنده را تماشا کنید و در اینجا در اینجا فاش کنید Motor1.com از ساعت 20:00 به وقت شرق روز شروع می شود. در ضمن، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای گفتگوی بیشتر موستانگ و آخرین اخبار خودرو، در زیر موجود است.

این بار، این تیزر از حساب رسمی توییتر فورد موستانگ منتشر شده است. این یک ویدیوی کوتاه 47 ثانیه ای است نمایش امشب مجری و جیمی فالون، مجری برنامه زنده شنبه شب، ماشین را چک می کنند. جیم فارلی، مدیر عامل فورد به او ملحق شده است، اگرچه متاسفانه برای ما، جزئیات ویژگی های طراحی موستانگ 2024 به صورت پیکسلی است. ظاهراً این دو به برخی از اطلاعات حساس نیز اشاره می‌کنند، زیرا چند لحظه وجود دارد که صدا با صدای موتور V8 در حال چرخش سانسور می‌شود.

روز بزرگ فورد موستانگ تقریباً فرا رسیده است. خودروی پونی نسل هفتم در 14 سپتامبر در دیترویت رونمایی خواهد شد، که به این معنی است که زمان برای یک تیزر ویدیوی دیگر برای جوشش هیجان وجود دارد.

فالون و فارلی ارتباط عجیبی با هم دارند که فراتر از این ویدیوی تیزر است. کریس فارلی، مدیرعامل فورد و کمدین افسانه ای، پسر عمو هستند و کریس به عنوان یک ستاره به شهرت رسید. شنبه شب زنده. او در سال 1995، سه سال قبل از پیوستن فالون به گروه بازیگران، از سریال خارج شد. متأسفانه کریس فارلی در سال 1997 درگذشت.



منبع در داخل، می‌توانیم منتظر نمایشگرهای دیجیتال باشیم و این در تیزر جدید تقویت شده است. فارلی در حالی که در ماشین نشسته است به فالون می گوید “صنعت در حال دیجیتال شدن است”. میزان ارتقای دیجیتال موستانگ هنوز مشخص نیست، اما ما انجام دادن بدانید که ماشین پونی ماندگار همچنان یک تجربه آنالوگ را ارائه می دهد. همراه با موتور V8 آن، یک جعبه دنده شش سرعته دستی قدیمی برای کسانی که می خواهند دنده ها را تعویض کنند، خواهد بود. گیربکس اتوماتیک نیز موجود خواهد بود.

رندر غیر رسمی فورد موستانگ موتور1 2024

حتی با ویدیوی تار، ما ایده ای از نسبت ها و شکل اصلی موستانگ به دست می آوریم. اگر ویدیو را کوچک کنید، جایی که می‌توانیم یک نشان 5.0 روی گلگیر مشخص کنیم، همه چیز به چشم‌انداز بهتری می‌رسد. مدل 2024 سقف پایین و طراحی فست بک تند و تیز را حفظ خواهد کرد که در نسل ششم Stang در سال 2015 ظاهر شد. تیزرهای قبلی حاکی از آن است که تغییرات قابل توجهی در قسمت عقب خودرو در حال رخ دادن است، به ویژه با عدم وجود درج مشکی بین چراغ های عقب عکس‌های جاسوسی و تصاویر فاش شده نیز به نمای جلویی بسیار اصلاح‌شده با چراغ‌های جلوی کوچک‌تر و جلوپنجره بزرگ‌تر اشاره می‌کنند.