فورد موستانگ 2024 برای اروپا برای حفظ V8 با وجود مقررات سخت‌تر آلایندگی

فورد اروپا همچنین از Dark Horse جدید برای سال 2024 یاد می کند که در بالای GT با موتور نسل چهارم کایوت با پیش بینی 500 اسب بخار، حداقل برای نوع آمریکای شمالی، قرار می گیرد. این خودرو از ترمزهای جلویی قدرتمند برمبو با روتورهای 13.9 اینچی و کالیپرهای شش پیستونی، برج بند از فورد پرفورمنس، دیفرانسیل لغزش محدود عقب تورسن، میله‌های نوسانی بزرگ‌تر و کمک فنرهای جلوی سنگین بهره می‌برد.

فورد موستانگ 2024

با این وجود، ما خوشحالیم که در خط یورو فورد در کنار سایر خودروهای اسپورت مانند Fiesta ST و Focus ST باقی خواهد ماند. موستانگ 2024 گیربکس شش سرعته دستی را برای GT نیز حفظ خواهد کرد، اما نمی‌توانیم در مورد EcoBoost کوچکتر 2.3 لیتری و چهار سیلندر نیز چنین چیزی را بگوییم زیرا که دقیقاً مانند ایالات متحده، فقط اتوماتیک خواهد بود. .

موستانگ 2024 اروپا با 12 انتخاب رنگ، از جمله روکش های جدید مانند آبی بخار، زرد اسپلش و آبی امبر عرضه خواهد شد. ترمزهای برمبو که نام بردیم با کالیپرهای قرمز یا مشکی همراه با دو طرح چرخ‌های 19 اینچی جدید ارائه می‌شوند. تقریباً مانند ایالات متحده، ماشین پونی بسته به تعداد سیلندرهای زیر کاپوت متفاوت به نظر می رسد.

فورد S650 را با پیکربندی فرمان راست مهندسی کرده است و قبلاً در دسترس بودن این مدل در کشورهای RHD مانند بریتانیا و استرالیا تا اواخر سال آینده تایید کرده است.



منبع

از آنجایی که AMG V8 را از C63 بعدی حذف می کند و به دنبال یک موتور چهار سیلندر هیبریدی پلاگین است، شنیدن اینکه موستانگ با مشخصات یورویی به 5.0 نمادین خود پایبند است، مایه طراوت است. نه همان V8 قبلی، اما GT دارای ورودی هوای دوگانه و طراحی بدنه دریچه گاز دوگانه است. به طور معمول، “Stang” قبلی که در اروپا فروخته می شد، به دلیل قوانین سخت گیرانه تر، کمی قدرت کمتری داشت، و اگر همان داستان جدید باشد، ما خیلی تعجب نخواهیم کرد.

بازار خودروهای اسپورت که به دلیل مالیات های بالاتر بر موتورهای با حجم بالا تامین می شود، به افت خود در اروپا ادامه می دهد. علیرغم قوانین سختگیرانه تر انتشار گازهای گلخانه ای، فورد مصمم است که علاقه مندان را راضی کند. نسل هفتم موستانگ شب گذشته در NAIAS 2022 رونمایی شد و سال آینده راهی قاره کهن خواهد شد. خوشبختانه، بیضی آبی V8 تنفس طبیعی را به ارمغان خواهد آورد، که ممکن است به بهترین شکل ممکن آن را دایناسور بدانیم.