فورد موستانگ 2024 در سپتامبر در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی می شود: گزارش

چه اطلاعاتی است برای نسل هفتم موستانگ تایید شد؟ ما می دانیم که یک موتور V8 بازخواهد گشت – ما به وضوح صدای غرش V8 را از خودروهای آزمایشی که در ویدیو ضبط شده است شنیده ایم. ما همچنین تأیید مستقیمی از یکی از مدیران فورد دریافت کرده ایم. نسل هفتم موستانگ نیز برای سال 2024 تایید شده است، زیرا فورد در حال حاضر برنامه هایی برای مسابقه دادن با نسخه جدید GT3 دارد. همانند مدل فعلی، مونتاژ در کارخانه فورد در جنوب دیترویت در فلت راک، میشیگان انجام خواهد شد.

فراتر از آن، به احتمال زیاد پونی جدید با موتورهای چهار سیلندر و هشت سیلندر EcoBoost عرضه خواهد شد که عمدتاً از مدل فعلی منتقل می شوند. اعلام رسمی نسل هفتم موستانگ فورد شامل تصویری از دسته دنده دستی در متن بود، بنابراین ما معتقدیم که چوب شش سرعته نیز همچنان در دسترس خواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور یک موستانگ هیبریدی در برخی مواقع وجود دارد که احتمالاً با V8 برای ارائه یک نسخه چهارچرخ محرک فوق‌العاده قدرتمند کار می‌کند.

هیچ اطلاعاتی در مورد منبع وجود ندارد، به جز اینکه یک فرد آشنا با برنامه ها است. Motor1.com در مورد شایعات مستقیماً با فورد تماس گرفت. یک سخنگوی در مورد اولین حضور احتمالی در نمایش در حالی که این اطلاعات را ارائه می دهد اظهار نظری نکرد:

عکس جاسوسی فورد موستانگ ماخ 1 ماخ 2024 18 عکس ها

گزارش قبلی از ماشین و راننده حدس زده می شود که موستانگ جدید می تواند در 17 آوریل 2023 رونمایی شود، مصادف با اولین عرضه اولیه خودروی پونی در همان تاریخ در سال 1964. این شایعه توسط هیچ منبعی ثابت نشد، اما تقارن غیرقابل انکاری در عرضه موستانگ جدید در سالگرد موستانگ وجود دارد. افشای نسل اول با این حال، اولین عرضه در سپتامبر می‌تواند در را برای فورد باز کند تا در 17 آوریل کار دیگری را در ارتباط با موستانگ انجام دهد، مانند افتتاح بانک‌های سفارش یا حتی شروع تولید. در حال حاضر، هیچ چیز در مورد اولین تایید نشده است.