فورد موستانگ Mach-E در اروپا به‌روزرسانی‌های فنی و ظاهری دریافت می‌کند

خریداران آینده موستانگ Mach-E خوشحال خواهند شد که بدانند اکنون گزینه‌های سفارشی‌سازی اضافی وجود دارد، از جمله سطح تریم Premium که اکنون در هر دو پیکربندی RWD و AWD موجود است. این کلاس با چرخ‌های 19 اینچی، چراغ‌های LED تطبیقی ​​با عملکرد نوربالای خودکار، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین، و کالیپرهای ترمز قرمز همراه با رنگ‌های مشکی بیرونی عرضه می‌شود. دو رنگ خارجی جدید به مجموعه اضافه شده است – آبی بخار و خاکستری کربنی، و همچنین دو طرح جدید چرخ.

خودروی اسپورت جدید فورد موستانگ در همین حوالی است و تقریباً همه در صنعت خودروسازی در مورد نسل S650 خودروی پونی صحبت می کنند. در همین حال، فورد همچنین بی سر و صدا یک سری ارتقاء را برای پسر عموی تمام الکتریکی خود در اروپا معرفی می کند، جایی که موستانگ Mach-E از تجهیزات استاندارد غنی تر، تغییرات ظاهری و سایر پیشرفت های کمتر قابل توجه بهره می برد.

به نظر می رسد این خودروساز از عملکرد موستانگ Mach-E در بازار اروپا بسیار راضی است. این EV در سال 2022 تا به امروز 8 به یک از خودروی اسپرت موستانگ با موتور احتراقی پیشی گرفت. مهمتر از آن، حدود 80 درصد از مشتریان موستانگ Mach-E از برندهای دیگر خودرو هستند و تازه وارد فورد هستند. سازنده می گوید که “اولین عضو SUV از خانواده موستانگ را برای تعداد روزافزون مشتریانی که آماده استقبال از انقلاب الکتریکی هستند وسوسه انگیزتر کرده است.”

فورد همچنین قابلیت یدک کشی کراس اوور الکتریکی را در مشخصات اروپایی خود افزایش داده است. هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک مجهز به باتری بزرگتر 91 کیلووات ساعتی اکنون می توانند تا 3307 پوند (1500 کیلوگرم) را یدک بکشند که 1102 (500 کیلوگرم) نسبت به قبل افزایش یافته است.



منبع با شروع سیستم های ایمنی، کراس اوور برقی اکنون به صورت استاندارد با کروز کنترل خودکار هوشمند 2.0 این شرکت عرضه می شود. این سیستم می تواند سرعت خودرو را نه تنها با توجه به محدودیت های سرعتی که در ابتدا در سیستم ناوبری نوشته شده است، بلکه با توجه به پیچ ها و پیچ های آینده تنظیم کند. سیستم ایمنی از اطلاعات جمع آوری شده توسط دوربین رو به جلو استفاده می کند و آن را با داده های سیستم ناوبری ترکیب می کند.