فورد موستانگ Mach-E در تست تصادف جانبی قوی‌تر IIHS امتیاز برتر را کسب کرد

موستانگ Mach-E GT Cyber ​​Orange

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها فورد موستانگ Mach-E را با استفاده از ارزیابی جدید و قوی تر برخورد جانبی آژانس آزمایش کرد. EV امتیاز خوب – بهترین امتیاز ممکن را دریافت کرد.

IIHS چند ترفند دیگر را برای ارزیابی خودروهای 2023 انجام می دهد. تست پیشگیری از تصادف عابر پیاده در شب جدید وجود دارد. یک امتیاز پیشرفته یا برتر برای یک انتخاب ایمنی برتر + الزامی است.

فورد اخیراً قیمت و تغییرات موستانگ Mach-E 2023 را اعلام کرده است. قیمت این وسیله نقلیه بین 3200 تا 8675 دلار بیشتر از سال گذشته است. همه آنها اکنون فناوری کمک راننده Co-Pilot360 را دریافت می کنند. تریم Premium eAWD با باتری با برد گسترده برد 290 مایلی (466 کیلومتری) برآورد شده توسط EPA دارد که 13 مایل (20.92 کیلومتر) بیشتر است.



منبع

این آژانس همچنین 18 SUV سایز متوسط ​​را آزمایش کرده است. ده نمرات خوب دریافت کردند.

برای خودروهای مدل سال 2023، برای دریافت جایزه انتخاب ایمنی برتر IIHS، یک رتبه خوب یا قابل قبول در تست تصادف بازبینی شده تصادف جانبی ضروری است. نمره خوب برای انتخاب برتر ایمنی + الزامی است.

برخورد جانبی جدید مانعی به وزن 4200 پوند (1905 کیلوگرم) را با سرعت 37 مایل در ساعت (60 کیلومتر در ساعت) به سمت یک وسیله نقلیه می‌فرستد. نسخه قبلی از یک سورتمه 3300 پوندی (1497 کیلوگرمی) استفاده می کرد که با سرعت 31 مایل در ساعت (50 کیلومتر در ساعت) حرکت می کرد. این تغییر منجر به 82 درصد انرژی بیشتر در برخورد با خودرو شد. IIHS تنظیمات را برای شبیه سازی بهتر برخورد با یک SUV معمولی انجام داد.

Mach-E در تست برخورد جانبی از سرنشینان جلو و عقب محافظت خوبی نشان داد. با توجه به سنسورهای موجود در آدمک‌ها، عموماً خطر آسیب کمتری وجود داشت. بر اساس گزارش IIHS، تنه راننده “خطر تا حدودی بالا” آسیب را نشان داد.

به علاوه، چراغ‌های جلوی استاندارد برای واجد شرایط بودن برای انتخاب ایمنی برتر، به نمره خوب یا قابل قبول نیاز دارند.

با این حال، IIHS امتیاز Mach-E را در زیر شاخه عملکرد ساختاری به جای نمره خوب قبلی به Acceptable کاهش داد. درب عقب سمت چپ در حین تست تا حدی باز شد. این روی صدمات وارده به آدمک تأثیری نداشت، اما آژانس گفت که درب باز می‌تواند در برخی شرایط اجازه بیرون راندن سرنشین را بدهد.

نمره خوب در آزمون سخت تر یک نتیجه قوی است. زمانی که IIHS هفت وسیله نقلیه را در ارزیابی به روز شده برخورد جانبی آزمایش کرد، سوبارو اوت بک تنها خودرویی بود که امتیاز خوب دریافت کرد. هیوندای سوناتا و فولکس واگن جتا رتبه های قابل قبولی داشتند. هوندا آکورد حاشیه ای بود. شورولت مالیبو، نیسان آلتیما و تویوتا کمری امتیازات ضعیف – پایین ترین رده بندی را دریافت کردند.