فورد نیم میلیون خودروی برونکو اسپورت و فرار را برای خطر آتش سوزی فراخوان می کند

با توجه به تجزیه و تحلیل ذکر شده در NHTSA فراخوان 22V-859انژکتور سوخت ترک خورده در موتور اجازه می دهد تا سوخت با سرعت بالا (19 لیتر در ساعت) به سرسیلندر نشت کند، که می تواند از طریق یک سوراخ تخلیه به سمت سطوح داغ در سیستم اگزوز/توربو حرکت کند. احتراق.”

فورد یک فراخوان داوطلبانه جدید ارائه کرده است که شامل بیش از نیم میلیون خودروی شاسی بلند تولید شده در سال 2018 می شود. این فراخوان به یک قطعه معیوب در زیر کاپوت اشاره دارد که می تواند منجر به آتش سوزی شود.

این طرح معیوب در 19 نوامبر 2018 (اولین تاریخ تولید Escape 2020) وارد تولید شد و در 17 اکتبر 2022 (آخرین تاریخ تولید Escape و Bronco Sport 2023) از تولید خارج شد.

این اولین فراخوان برای واحدهای Escape و Bronco Sport نیست. در آوریل سال جاری، همان دسته از SUV ها به دلیل خطر آتش سوزی فراخوان شدند، اما شامل یک جزء متفاوت بود: محفظه جداکننده روغن موتور، که می تواند ترک بخورد و نشت روغن ایجاد کند.



منبع

طبق این سند، راه حل این مشکل یک نرم افزار به روز شده کنترل موتور خواهد بود که افت فشار را در ریل سوخت تشخیص می دهد و از طریق دسته ابزار به راننده اطلاع می دهد. همچنین یک لوله تخلیه برای هدایت سوخت از سوراخ تخلیه سرسیلندر – دور از سطوحی که ممکن است شروع به احتراق کنند، به زمین زیر خودرو نصب شود.

این فراخوان شامل 333342 دستگاه فورد اسکیپ و 188436 دستگاه برونکو اسپورت برای مجموع 521778 دستگاه خودروی احتمالی می شود. گفته می شود مقصر این فراخوان انژکتور سوخت است که ممکن است ترک بخورد و سپس منجر به نشت سوخت یا بخار سوخت شود. هنگامی که در نزدیکی منابع احتراق قرار می گیرد، می تواند منجر به آتش سوزی احتمالی در زیر کاپوت شود.

2021 Ford Bronco Sport Badlands عرض یک چهارم جلو