فورد ون تریل ترانزیت 2023 را برای “محل کار تا کمپینگ” در ایالات متحده معرفی کرد

هنوز مشخص نیست که چه موتورهایی نیروبخش ترانزیت تریل خواهند بود. در حال حاضر یک موتور 3.5 لیتری V6 275 اسب بخاری به صورت استاندارد برای ترانزیت عرضه می شود و یک اکوبوست 3.5 لیتری با توربوشارژ دوقلو به عنوان آپشن موجود است. با اندازه بزرگتر این ون، مطمئناً می توان آسیاب های با قدرت بالاتر را ارائه داد. سازندگان RV با سفارش‌های معوقه ون‌های AWD مرسدس بنز اسپرینتر، مطمئناً یک Trail Transit با موتور EcoBoost را دوست دارند تا نگرانی‌های عرضه را کاهش دهند.

عکس جاسوسی 2023 Ford Transit Trail View Front View

ما در ماه مه یک مسیر ترانزیتی پیش‌تولید کشف کردیم که همه سرنخ‌ها را برای مدل آمریکایی ارائه می‌داد. در میان چیزهای دیگر، این یک مدل 250 بزرگتر در مقابل 150 فروخته شده در اروپا خواهد بود. چراغ‌های نشانگر نارنجی که در تیزر دیده می‌شوند این موضوع را تایید می‌کنند، اما عکاسان جاسوس ما در واقع 250 نشان را روی ون پیش‌تولید ثبت کردند. عکس‌ها همچنین تغییراتی در جلوپنجره، لاستیک‌های آفرود تهاجمی و روکش بزرگ‌تر روی قوس چرخ‌ها را نشان می‌دهند.

Transit در حال حاضر یک پلت فرم محبوب در ایالات متحده برای تبدیل کمپینگ آماتور و حرفه ای است. با این حال، مسیر ترانزیت با زیرنشینی مناسب خارج از جاده خود که در میان چیزهای دیگر، ارتفاع سواری بالاتری را با سیستم چهارچرخ متحرک ارائه می‌کند، به صحنه فرود ضربه می‌زند. ترانزیت تریل مدتی است که در اروپا در دسترس بوده و ماشین موفقی برای فورد بوده است. نسخه ایالات متحده، با این حال، کمی متفاوت خواهد بود.

شایعاتی که ماه ها در مورد فورد ترانزیتی قوی تر در بازار ایالات متحده منتشر شده بود، درست است. فورد با انتشار یک ویدیوی تیزر کوتاه در رسانه های اجتماعی تأیید کرد که Transit Trail در ماه نوامبر برای خریداران در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. و حداقل بخشی از فشار بازاریابی به سمت بخش کمپرون/موتورخانه است که هنوز داغتر از همیشه است.