فورد Escape Active Spied آشکار کننده بدنه بدون استتار


یک بار دیگر نگاهی به فورد اسکیپ تازه شده بدون هیچ گونه استتار در جاده می اندازیم. این سطح تریم Active است.

Escape به روز شده به جای طرح شش ضلعی فعلی، جلوپنجره جدیدی با شکل هشت ضلعی به دست می آورد. المان های مشبک در گوشه های بینی به جای طرح گرد موجود، لبه های مشخص تری دارند.

نورپردازی به طور کامل بازسازی می شود. چراغ های جلو شکل تیزتری دارند و اکنون یک نوار LED بین آن ها قرار دارد که در لبه کاپوت قرار دارد.

تغییرات در چراغ های جلو باعث می شود یک کاپوت جدید وجود داشته باشد. مانند بقیه طراحی های به روز شده، زاویه دارتر از ظاهر قبلی Escape است.

کناره های خودرو تغییر چندانی نمی کند. تریم کرومی در امتداد ستون C در کراس اوور به روز شده کمی ضخیم تر به نظر می رسد.

برخلاف سایر جنبه های طراحی، به نظر می رسد چراغ های عقب شکل گردتری دارند. فاسیای پایینی شبیه Escape موجود است.

قبلاً Escape به روز شده را در تریم ST-Line تا حدودی اسپرت دیده بودیم. مشبک مشبک متفاوتی نسبت به آنچه در این عکس‌های جاسوسی وجود دارد، و در قسمت جلویی نیز دارای چراغ‌های مه شکن در گوشه‌ها بود. روی فاسیای پایین تریم فلزی وجود داشت.

ST-Line روی چرخ هایی با پنج پره سوار بود که در لبه به شکل Y تقسیم می شد. در مقایسه، این مدل تریم Active دارای طرح 10 پره معمولی تری است.

ما عکس‌های جاسوسی از فضای داخلی تازه‌شده Escape نداریم. بهبود فناوری امکان پذیر است زیرا این بخش بسیار رقابتی است و فورد می خواهد که پیشنهاداتش ادامه پیدا کند.

تغییرات پیشرانه هنوز یک راز است. با این حال، ما چیزی در مورد تعمیرات اساسی نمی شنویم.

پس از سه بار دیدن Escape به روز شده بدون استتار، به نظر نمی رسد که فورد چندان نگران استایل تغییر یافته توسط عموم باشد. این می تواند نشان دهد که یک رونمایی خیلی دور نیست. مطمئناً انتظار داریم تا قبل از پایان سال اولین بازی را انجام دهیم.



منبع