فورد F-150 فیس لیفت 2024 برای اولین بار انجام شد

به نظر می رسد نسل فعلی فورد F-150 هنوز یک ماشین جدید است، اما چند سالی است که در بازار وجود دارد. این بدان معناست که یک فیس لیفت در اواسط چرخه در حال انجام است و این تصاویر جاسوسی جدید اولین نگاه ما را به کامیونی به روز شده برای مدل سال 2024 ارائه می دهد.

12 عکس ها

تغییرات جزئی نیز در داخل کابین امکان پذیر است. منابع ما معتقدند که پشته مرکزی به روز شده در حال توسعه است. به نظر می رسد یک نگاه بسیار دقیق از شیشه کناری پوشش هایی را نشان می دهد که بالای داشبورد نشسته اند و از این نظریه حمایت می کنند.

عکس جاسوسی فیس لیفت فورد F-150 نمای جلو 2024

در زیر پوست، خبری از تغییرات پیشرانه نیست. در حال حاضر، F-150 با متعدد گزینه هایی شامل موتور 3.3 لیتری V6 پایه، 2.7 لیتری یا 3.5 لیتری EcoBoost V6، 5.0 لیتری V8 و 3.5 لیتری PowerBoost هیبریدی V6. همچنین موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر در F-150 Raptor R وجود دارد، اما این دستگاه بسیار متفاوت از سری F معمولی است.

این عکس ها نشان دهنده اولین مشاهده ما از کامیون فیس لیفت شده است، بنابراین تعیین یک بازه زمانی دقیق برای اولین کار دشواری است. منابع ما معتقدند که این پیکاپ مدل سال 2024 است که احتمالاً به معنای رونمایی در اواخر سال 2023 است.

این کامیون که در نزدیکی مقر فورد در میشیگان در انظار عمومی دیده شده است، نمی توان آن را با یک F-150 اشتباه گرفت. شیشه‌های جانبی بریدگی و FX4 تا حدی قابل مشاهده هستند، هدایایی مرده هستند، و برای اینکه یک Super Duty باشد خیلی کوچک است. استتار کار بسیار خوبی برای پنهان کردن جلو و عقب پیکاپ انجام می دهد و تشخیص تغییرات طراحی را بسیار سخت می کند. ساختار کلی چراغ‌های جلو یکسان به نظر می‌رسد، اگرچه می‌توانیم تغییرات جزئی در طراحی داشته باشیم. فورد در حال حاضر F-150 را با سبک‌های مختلف جلوپنجره ارائه می‌کند، اما روکش‌های سنگین بازبینی‌های جزئی را در اندازه و شکل کلی پیشنهاد می‌کنند.



منبع

استفاده از استتار بیش از حد در پشت خودرو برای تغییرات جزئی، غیرمعمول نیست. این می تواند در اینجا اتفاق بیفتد، اگرچه منابع جاسوسی ما به ما می گویند که یک درب عقب چند کاره جدید ممکن است در دست ساخت باشد. تغییرات کوچک در چراغ‌های عقب و نام تجاری جدید روی درب عقب نیز امکان‌پذیر است.