فولکس‌واگن یک صندلی اداری موتوردار با ویژگی‌های بیشتر از برخی خودروها ساخت

فکر می کنید یک صندلی اداری شیک دارید؟ صادقانه بگویم، ما نمی دانیم چی مردم فولکس‌واگن در نروژ به فکر فرو می‌روند، اما ما گمان می‌کنیم که چند مهندس با نزدیک شدن به فصل زمستان کمی سردرگم می‌شوند. چگونه می‌توانید صندلی اداری موتوردار و گرم‌کن با چراغ‌های جلو، استریو و دوربین پشتیبان را توضیح دهید؟ و این حتی نیمی از ویژگی های این مبلمان اداری پرطرفدار نیست.

صندلی اداری فولکس واگن الکتریکی

نه، شما نمی توانید به نمایندگی محلی فولکس واگن (یا فروشگاه مبلمان جالب) بروید و یکی بخرید. این فقط یک بار برای کمک به تبلیغات خط تولید ون و وسایل نقلیه تجاری فولکس واگن ساخته شده است، و بدیهی است که این ترفند جواب داد زیرا اینجا هستیم و در مورد آن می نویسیم. مطمئناً به اندازه Caddy یا ID توانایی ندارد. Buzz، اما صندلی تنها انتخاب ما برای ورود به دور بعدی المپیک اداری خواهد بود.



منبع

این محصول خودروهای تجاری فولکس واگن در نروژ است و بله، واقعی است. به سادگی نامیده می شود صندلی، حداکثر سرعت آن 12 مایل در ساعت به لطف یک موتور الکتریکی تکی است عقب جلو چرخ های بزرگ به هر حال، آن ها چرخ های آلومینیومی چهار اینچی هستند. آنها همچنین فرمان را کنترل می کنند و با باتری کاملاً شارژ شده این صندلی دارای برد 7.4 مایل است. این باید برای پوشش سفرهای دستشویی برای حداقل یک هفته کافی باشد، حتی برای کسانی که دائماً سعی می کنند از یک رئیس مخصوصاً خرچنگ دوری کنند.

در تمام این موارد، یک سیستم اطلاعات سرگرمی شما را از اتفاقاتی که با صندلی می‌افتد مطلع می‌سازد. این شامل سنسورهای 360 درجه و یک دوربین پشتیبان است که برای دستگیر کردن بیل که سعی دارد به طور مخفیانه دیگری را بچسباند، عالی است. منو بزن روی پشتت امضا کن بیل امروز نیست. امروز نه.