فولکس واگن آرتئون در سال 2024 در ایالات متحده اکسپت می شود و با ID جایگزین می شود. Aero: گزارش


فولکس واگن ایالات متحده سال گذشته پاسات قدیمی را با نسخه محدودی که به عنوان آواز قو این سدان سایز متوسط ​​عمل می کرد، کنار زد. گزارشی جدید از اخبار خودرو ادعا می کند که Arteon نیز در اوایل سال 2024 به همان سرنوشت دچار خواهد شد که طبق گزارش ها از خط تولید کنار گذاشته می شود. شناسه قبلاً برای آمریکای شمالی تأیید شده است. انتظار می‌رود Aero – تصویر زیر به عنوان یک خودروی مفهومی – به طور غیرمستقیم جایگزین لیفت‌بک شیک با موتور ICE شود.

شایان ذکر است که جاسوسان ما یک نمونه اولیه از Arteon را در پایان ماه ژوئن با نمای داخلی اصلاح شده با سیستم اطلاعات سرگرمی تبلت مانند دستگیر کردند. بسیار بزرگتر و مانند شناسه از داشبورد بیرون زده است. در مدل‌ها، صفحه نمایش همراه با یک کنسول مرکزی بازسازی‌شده با تابلوهای مختلف عرضه شد. خودروی آزمایشی مورد بحث، شوتینگ بریک کاربردی‌تر بود که متأسفانه فولکس‌واگن آن را در ایالات متحده نمی‌فروشد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا نمونه اولیه نسل دوم Arteon را به تصویر می‌کشد یا به‌روزرسانی دیگری برای مدل موجود، اما به نظر می‌رسد ایالات متحده آن خودرو را دریافت نخواهد کرد. با شایعاتی مبنی بر این که نسل بعدی پاسات به اروپا منحصراً در پوشش واگن عرضه خواهد شد، شاید فولکس‌واگن می‌خواهد Arteon را به عنوان یک جایگزین در خط تولید خود نگه دارد. این خودرو می‌تواند جایگزین شیک‌تری برای اشکودا سوپرب باشد که از نظر مکانیکی مرتبط است، که خودروساز چک قبلاً گفته است که هم به عنوان لیفت بک و هم به عنوان واگن عرضه می‌شود.

در مورد شناسه خودروی برقی مبتنی بر MEB Aero قرار بود در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی پکن به‌عنوان یک کانسپت به نمایش درآید اما به دلیل افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا، این رویداد لغو شد. اساساً تکامل ID 2018 است. Vizzion، این خودرو ابتدا در سال آینده در چین به فروش می رسد و سپس به اروپا و ایالات متحده می رود.

مشخصات فنی تا حد زیادی در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما ما می دانیم که ضریب درگ آن تنها 0.23 است و می تواند 385 مایل (620 کیلومتر) را در چرخه WLTP طی کند. فولکس واگن شناسه را گفت. Aero تقریباً پنج متر (16 فوت) طول دارد و حداقل در فرم مفهومی مجهز به چرخ‌های 22 اینچی است.

مدل تولیدی می‌تواند نام دیگری داشته باشد، احتمالاً ID.7، بنابراین بالاتر از ID.3، ID.4، ID.5 و ID.6 فقط چین قرار می‌گیرد. ID.8 به عنوان یک SUV برقی بزرگتر تقریباً هم اندازه Atlas / Teramont معرفی شده است. منطق به ما می‌گوید که Aero/ID.7 یک نسخه واگن نیز مشابه ID 2019 ایجاد می‌کند. مفهوم Space Vizzion.



منبع