فولکس واگن ترینیتی به دلیل مشکلات نرم افزاری تا سال 2030 به تعویق افتاد: گزارش

هرگز فولکس واگن خودروی جدیدی را در اوایل بازی معرفی نکرده بود، و Trinity را در مارس 2021 پیش‌نمایش می‌کرد، اگرچه قرار نیست خودروی برقی تا سال 2026 عرضه شود. همانطور که پیداست، اگر بخواهیم تکیه کنیم ممکن است تاریخ عرضه اولیه به عقب کشیده شود. در گزارش جدید توسط مجله مدیر. اخبار خودرو اروپا به مقاله ای که این هفته توسط مجله تجاری آلمانی ماهانه منتشر شد، در مورد اینکه چگونه خودروی پرچمدار Trinity چندین سال به تاخیر افتاده است، استناد می کند.

مجله مدیر یک پیام داخلی به کارمندان ارسال کرد که چگونه شرکت “در حال حاضر از این فرصت برای بررسی همه پروژه ها و سرمایه گذاری ها استفاده می کند و آنها را برای دوام بودن بررسی می کند.” با این حال، سخنگوی فولکس واگن از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد. مجله تجاری آلمانی بر این باور است که معماری SSP دیگر طبق برنامه ریزی اولیه با کارخانه در ولفسبورگ برای سدان swoopy Trinity عرضه نخواهد شد.

الیور بلوم، مدیرعامل گروه فولکس‌واگن که به تازگی منصوب شده است، گفته می‌شود که تصمیم گرفته است که سدان متحرک را تا سال 2030 به تعویق بیندازد. به عنوان یک تجدید، Trinity قرار است 700 کیلومتر (435 مایل) برد WLTP را ارائه دهد و بر روی پلت فرم جدید سیستم های مقیاس پذیر گروه VW سوار شود، که برای پشتیبانی از سیستم خودران سطح 4 مهندسی شده است.

به عنوان آخرین نکته، مشکلات نرم افزاری نیز باعث تاخیر در تولید نسل بعدی پورشه ماکان فقط الکتریکی شده است. برنامه اولیه این بود که این کراس اوور بدون آلایندگی در سال 2023 به فروش برسد اما حدود 12 ماه به تعویق افتاد.



منبع

بر اساس همین گزارش، این تنها تصمیم شدید بلوم نیست زیرا برنامه های کارخانه جدید ظاهراً لغو شده است. در ماه مارس، فولکس‌واگن اعلام کرد که قصد دارد یک مرکز مونتاژ جدید به ارزش 2 میلیارد یورو در نزدیکی کارخانه اصلی ولفسبورگ بسازد تا موج جدیدی از نسل بعدی خودروهای برقی الکتریکی را که با Trinity 2026 آغاز می‌شود، بسازد. طبق اعلام رسمی، ساخت کارخانه کربن خنثی قرار است بهار سال آینده آغاز شود، اما اکنون آینده آن نامشخص به نظر می رسد.