فولکس واگن دکمه های فشاری روی فرمان را بازگرداند

53 عکس ها

فناوری عالی است، اما چرا چیزی را تغییر دهید که دهه‌ها به خوبی کار می‌کند؟ شاید به خاطر اضافه کردن یک نقطه به یک بیانیه مطبوعاتی است که در آن یک “ویژگی” جدید ذکر شده است تا نشان دهد آن فقط یک مورد انتقالی نیست. این رویکرد در صنعت خودرو هرازگاهی نتیجه معکوس می دهد. به عنوان مثال، فولکس واگن به دلیل نصب دکمه های لمسی روی فرمان برخی از آخرین محصولات خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

هر تغییری که فولکس‌واگن قصد دارد در سال آینده با فیس لیفت گلف اعمال کند، احتمالاً به مدل‌های خواهر SEAT/Cupra Leon و Skoda Octavia نیز منتقل خواهد شد. مبادا فراموش کنیم که گلف قبلاً قدرت محاسباتی بیشتری برای سرگرمی اطلاعاتی برای عملکرد سریعتر دریافت کرده است. همچنین برخی از مشکلات در نرم افزار وجود داشت که با به روز رسانی OTA اصلاح شده است.



منبع

تثبیت کنترل‌های لمسی تا کنسول مرکزی گسترش می‌یابد که گلف دارای یک لغزنده برای تنظیم دما است. بدتر از آن، روشن نیست. لغزنده هنوز در خودروی آزمایشی که توسط پاپاراتزی های خودرو در ماه سپتامبر دستگیر شد وجود داشت، بنابراین بازگرداندن دکمه های HVAC در این مرحله بسیار بعید به نظر می رسد. روکش نقره ای یک دکمه Clima برای دسترسی سریع به تنظیمات از طریق صفحه نمایش لمسی وجود دارد.

خوب، به نظر می رسد که برند ولفسبورگ گوش داده و قول داده است که با بازگشت به کنترل های معمولی که شما به سادگی فشار می دهید، مشکل را حل کند. توماس شافر، رئیس برند اصلی فولکس واگن، به این موضوع پرداخت لینکدین برای اعلام اینکه شرکتی که او اداره می کند به بازخورد مشتریان گوش داده است و از شر کلیدهای لمسی روی فرمان خلاص می شود.

گلف فیس لیفت شده در سال 2023 می تواند اولین گوشی باشد که از پنل لمسی خلاص می شود. در پایان ماه گذشته، یک نمونه اولیه با یک صفحه نمایش لمسی عظیم برای سیستم اطلاعات سرگرمی اما با کنترل های سنتی روی فرمان مشاهده شد. بسیاری از مالکان معتقدند که قرار دادن دکمه‌های قدیمی فقط نیمی از مشکلات داخلی خودرو را حل می‌کند.

فولکس واگن گلف R نسخه بیستمین سالگرد “ما در حال تیز کردن نمونه کارها و طراحی خود، به علاوه ایجاد یک سادگی جدید در کارکرد وسایل نقلیه خود هستیم. به عنوان مثال، ما در حال بازگرداندن فرمان دکمه ای هستیم! این چیزی است که مشتریان از VW می خواهند.”