فولکس واگن لاماندو بسیار تغییر یافته است، اکنون نزدیک به 10 فوت عرض دارد


فولکس واگن لاماندو L یک سدان لیفت بک شیک است که فقط در چین به فروش می رسد. این پلتفرم از معماری MBQ Evo گروه فولکس واگن استفاده می‌کند، اما این پلتفرم دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده است تا موقعیت بسیار گسترده‌تری داشته باشد. یک ویدیوی جدید Wheels Boy در یوتیوب، گشت و گذار در ماشین خانوادگی عریض را ارائه می دهد که اگر آینه های جانبی را در نظر بگیرید، عرض آن تقریباً سه متر (9.8 فوت) است.

این پروژه با نام مستعار Lamando 5XL با بریدن خودرو از وسط و افزودن ورقه های فلزی بیشتر بین چرخ ها آغاز شد. این خودروی عریض‌شده به نمای‌های جلو و عقب جدید نیاز داشت، با مهندسان تمام تلاش خود را برای حفظ ویژگی‌های ظاهری برجسته مدل، مانند دهانه جلوپنجره پایین. نمای جانبی بدون تغییر باقی مانده است، اما عقب به اندازه جلو است، با تزئینات پلاستیکی که دو قطعه چراغ عقب را به هم متصل می کند.

این خودرو دارای اکریلیک برای شیشه های جلو و عقب و سقف پانوراما است. شیشه سفارشی برای ماشین بسیار گران بود. صندوق عقب عملکردی دارد، اما همچنین سنگین است و به چهار نفر نیاز دارد تا باز شوند، صندوق عقب بزرگی را نشان می دهد که قادر به بلعیدن بار یک کراس اوور است. در زیر کاپوت، موتور در یک طرف محفظه قرار دارد و یک مهاربند بزرگ در سراسر آن کشیده شده است. فضای کافی برای ایتان، میزبان، وجود دارد تا در کنار موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ اصلی خودرو بایستد.

در داخل، لاماندو L دارای صندلی های بیشتر و صفحه نمایش بیشتری است. همه چیز در سمت راننده استوک است، از جمله کنسول وسط. دو صفحه نمایش اضافی در سمت سرنشین در مقابل یک نیمکت دو نفره از یک مینی ون وجود دارد. در عقب، وضعیت صندلی‌ها منسجم‌تر است و صندلی‌های جدید مانند صندلی‌های بیرونی اصلی دارای دوخت قرمز رنگ هستند.

مرور کلی با یک تست رانندگی نگران کننده به پایان می رسد، و به او گفته شده است که فولکس واگن را کمتر از 18 مایل در ساعت (30 کیلومتر در ساعت) نگه دارد. NVH خودرو بهبود نیافت، با مدل اصلاح شده سر و صدای زیادی ایجاد کرد که با احتیاط در مسیر مسابقه حرکت می کرد. خودروسازان دوست دارند فضای کابین را افزایش دهند، اما اغلب خودرو را طولانی تر می کنند، و ما شک داریم که پهن کردن آن مانند این لاماندو به این زودی اتفاق بیفتد.



منبع