فولکس واگن همچنان متعهد به خودروهای اسپرت برقی است، اما نه یک رودستر

شفر گفت: «ما نام های تجاری نمادین، Golf و GTI داریم اتوموبیل در یک مصاحبه دیوانه وار است که اجازه دهیم آنها بمیرند و از بین بروند.

در حال حاضر، قدرتمندترین محصول ID که فولکس‌واگن می‌فروشد ID.4 GTX است که 295 اسب بخار (220 کیلووات) از یک بسته باتری 82 کیلووات ساعتی تولید می‌کند و در عرض 3.9 ثانیه به 60 می‌رسد. فراتر از آن، خریداران همچنان می توانند هاچ بک های گازسوز مانند گلف GTI و گلف R را که به ترتیب 241 اسب بخار (180 کیلووات) و 315 اسب بخار (235 کیلووات) تولید می کنند، به دست آورند.

یکی از خودروهایی که مدتی است شایعه شده است، یک خودروی اسپرت ID الکتریکی است. اگرچه ما هنوز همه جزئیات در مورد آنچه فولکس‌واگن برای خودروهای باطری‌دار برنامه‌ریزی کرده است نداریم، این دو مدیر در مصاحبه‌ای در میزگرد در طول نمایشگاه خودرو، روشن‌تر این پروژه را روشن کردند.

شفر گفت: «این یک خودروی اسپرت مانند پورشه یا رودستر یا چیز دیگری نخواهد بود. ما بیشتر در مورد سنت گلف GTI صحبت می کنیم.

ما باید برای نوستالژی یک ماشین اسپورت بیاوریم، احتمالا برقی.” پابلو دی سی به گروه گفت. “این بخشی از بحث نمونه کارها است که ما داریم.”

فولکس واگن دو رئیس جدید دارد. مدیرعامل برند توماس شفر و رئیس و مدیر عامل شرکت فولکس واگن آمریکا پابلو دی سی هر دو اوایل امسال به این شرکت پیوستند. این دو مدیر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال حضور داشتند تا در مورد آینده مارک آلمانی صحبت کنند و حتی در مورد امکان افزودن چیزی هیجان انگیزتر به طیف خودروهای برقی صحبت کردند.

Volkswagen Golf GTI 2022 US نسخه سه چهارم در مسیر
گوشه عقب سرنشین فولکس واگن گلف R نسخه US 2022
کابین فولکس واگن گلف GTI نسخه US 2022 از عقب

اما در حالی که شایعات مربوط به سال 2020 حاکی از وجود یک خودروی اسپورت باریک یا مدلی شبیه به کانسپت BlueSport از سال 2009 بود، مدیر عامل شرکت توماس شفر نشان می‌دهد که این “ماشین اسپرت” الکتریکی بیشتر با خودروهای هاچ بک بنزینی نمادین خود مطابقت خواهد داشت.

فولکس واگن قبلاً متعهد شده است که زیر نام تجاری R پرفورمنس خود را تا سال 2030 کاملاً الکتریکی کند و چندین مدل عملکرد الکتریکی در دست بررسی است. اما دو مدیر اجرایی جدول زمانی در مورد زمان عرضه اولین خودروی اسپورت برقی به بازار ارائه نکردند.



منبع

و تا آنجایی که پلاک‌ها پیش می‌روند، ID، Golf و GTI همه با هم به خوشی زندگی خواهند کرد.