فولکس واگن پاسات 2023 به عنوان واگن هیبریدی پلاگین با کاموی فریبنده بازی کرد

12 عکس ها

عکس جاسوسی VW Passat Variant PHEV 2023

سوار بر تکامل پلت فرم MQB، حمل و نقل اصلی خانواده در واقع آخرین پاسات خواهد بود که با موتورهای احتراقی ارائه می شود. اینها برای مطابقت با مقررات یورو 7 طراحی شده اند که قرار است در چند سال آینده اجرایی شوند. فولکس‌واگن مجبور نیست زیاد نگران رقبای خود باشد که فورد موندئو و رنو تالیسمان تولید خود را متوقف کردند در حالی که اوپل اینسیگنیا نیز در سال جاری رو به پایان است. بزرگترین حریف آن در واقع Superb خواهد بود که اشکودا تایید کرده است که در هر دو سبک بدنه لیفت بک و واگن ادامه خواهد داد.

نمای جانبی هویت واقعی خودرو را نشان می دهد زیرا گلخانه کمی متفاوت است، به خصوص اگر به شکل شیشه یک چهارم نگاه کنید. علاوه بر این، فرورفتگی در پانل درب برای دستگیره عریض‌تر از قبل است زیرا در سراسر عرض خود دستگیره گسترش می‌یابد. از عکس‌های جاسوسی که نمای جلوی خودرو را به تصویر می‌کشند، می‌توانید پشت سیستم اطلاعات سرگرمی را نیز مشاهده کنید. پاسات نیز مانند فیس لیفت آینده گلف، به تبلتی روی می آورد تا مدل های الکتریکی ID.3 و ID.4 را تکرار کند.

خود را برای خداحافظی با پاسات ساخت آلمان آماده کنید زیرا نسل بعدی مدل در اسلواکی در کنار مدل مشابه اشکودا سوپرب مونتاژ خواهد شد. خودروی سایز متوسط ​​فولکس واگن بار دیگر در حال آزمایش به عنوان یک واگن مشاهده شده است، شاید به این دلیل که شایعات حاکی از توقف تولید سدان است. پورت شارژ در گلگیر جلو در سمت راننده، ماهیت برقی این مجموعه را با داشتن یک پیشرانه هیبریدی پلاگین نشان می دهد.

در مدل معمولی فولکس‌واگن، نمونه اولیه استتار هوشمندانه‌ای برای پوشاندن جلوپنجره جلو، چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب دارد. این وجود دارد تا خودروی آزمایشی را بسیار شبیه پاسات خروجی کند. این حس توسط “چراغ های مه شکن” تقویت می شود، که چیزی بیش از برچسب هایی نیستند که بر روی سپر جلو زده شده اند. در پشت، پیش بند نیز به طرز شیطنت آمیزی پنهان شده است.