فولکس واگن کادی نشان می دهد که چگونه می توان در آزمون گوزن موفق نشد


آزمایش گوزن‌ها از زمانی که آزمایش‌کنندگان مستقل شروع به انجام آزمایش‌های خود کرده‌اند چندین قربانی گرفته است. محبوب ترین آن تویوتا هایلوکس بود که کامیون سایز متوسط ​​را دید که روی دو یا سه چرخ مانور می داد و تقریباً واژگون می شد.

آخرین قربانی آزمایش گوزن تعجب آور نیست، در درجه اول به این دلیل که یک MPV بلند است. Meet، فولکس واگن Caddy، که در سال 2020 به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرد. با این حال، آزمایش گوزن را بدون تقصیر انجام داد، بلکه به این دلیل که جفت کفش نامناسبی برای آن مناسبت پوشیده بود.

قابل توجه است، Caddy توسط km77.com مجهز به موتور دیزلی با مجموعه ای از چرخ های 17 اینچی بود. با این حال، مجموعه ای از لاستیک های چهار فصل را پوشیده است، که انتظار می رفت در مقایسه با لاستیک های تابستانی، عملکرد ضعیفی در پیاده روهای گرم داشته باشد.

و این دقیقاً همان چیزی بود که اینجا اتفاق افتاد. Caddy، علیرغم اینکه ESC منصفانه کار می کرد و دستورات راننده را دنبال می کرد، به دلیل لاستیک ها، کم فرمانی زیادی داشت. این در معیار 77 کیلومتر در ساعت (47.8 مایل در ساعت) مشاهده شد. حتی در سرعت 71 کیلومتر در ساعت (44.1 مایل در ساعت)، Caddy همچنان به دلیل کم فرمانی مشکل داشت.

بهترین تلاش با سرعت 67 کیلومتر در ساعت (41.6 مایل در ساعت) انجام شد که سرعت پایینی بود. حتی عملکرد بدتری نسبت به VW T7 Multivan سنگین‌تر داشت.

به عنوان مجری از km77.com اشاره شد، مقصر اصلی در اینجا لاستیک ها بود. Opel Combo Life، همچنین MPV، که تست را با لاستیک های تابستانی انجام داد، توانست تست گوزن را با سرعت 77 کیلومتر در ساعت پشت سر بگذارد.

این کانال به نمونه دیگری از آزمایش ناموفق گوزن به دلیل لاستیک ها اشاره کرد. آنها یک فورد کوگا PHEV یا فورد اسکیپ PHEV داشتند که از همان لاستیک های کنترل آب و هوا بریجستون استفاده می کرد. بهترین تلاش آن در سرعت 68 کیلومتر در ساعت (42.3 مایل در ساعت) بود.



منبع