فولکس واگن Aero B Spied Charging، عکس ها نمای داخلی

با باز بودن درب سرنشین، نمای خوبی از فضای داخلی Aero B دریافت می کنیم. متأسفانه یک پنل پارچه ای بیشتر داشبورد را پنهان می کند. بخش کوچکی از خوشه ابزار دیجیتال قابل مشاهده است. یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بلند از پشته مرکزی بلند می شود و دکمه هایی در زیر آن وجود دارد.

فولکس واگن Aero B مفهومی این برند برای یک سدان الکتریکی است که قرار است در نیمه دوم سال 2023 عرضه شود. ما انتظار داریم که نسخه تولیدی نام خلاقانه تری داشته باشد. این عکس های جاسوسی خودرویی را می گیرند که به نظر می رسد تقریباً آماده تولید است. حتی یک نگاه اجمالی در داخل کابین وجود دارد.

Aero B بر روی پلت فرم MEB سوار خواهد شد. پیکربندی‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در دسترس خواهند بود. حتی یک مدل عملکرد GTX در مقطعی از عمر خودرو وجود خواهد داشت. هنوز جزئیات دقیقی از پیشرانه در دسترس نیست، اما این مفهومی دارای برد پیش بینی شده 435 مایل (700 کیلومتر) است.

Aero B دارای یک دهانه ذوزنقه ای شکل در قسمت جلو و ورودی های عمودی در گوشه ها است. مهندسان فولکس‌واگن برگردان‌ها را روی چراغ‌های جلو و نوک دماغه قرار می‌دهند. با توجه به طراحی کانسپت، ممکن است یک نوار نوری روی صورت خودرو کشیده شود.

برگردان های بیشتری وجود دارد که طراحی خودرو را در پشت پنهان می کند. برچسب هایی روی چراغ های عقب وجود دارد. راه راه ها طرح کلی لوله های اگزوز تقلبی را روی سپر ایجاد می کنند.