فولکس واگن ID.3 مدل 2023 فیس لیفت شده است، وعده داخلی با کیفیت بالاتر

یکی از مشکلات دندان درآوردن VW ID.3 (و گلف)، نرم افزار، دوباره بهینه سازی خواهد شد. به‌روزرسانی‌های هوایی برای بهبود عملکرد بیشتر دنبال خواهد شد. فولکس‌واگن عملکرد اطلاعات سرگرمی را بهبود بخشیده و سیستم‌های کمکی را ارتقا داده است، به‌ویژه دستیار سفر با Swarm Data و Park Assist Plus با عملکرد حافظه. با پیش‌نمایش رسمی که امروز منتشر شد، فولکس‌واگن ادعا می‌کند که “به مشتریان خود گوش داده و بسیاری از پیشنهادات آنها را اجرا کرده است.”

به دلیل حجم زیاد سفارشات، تحویل ID.3 به روز شده تا سه ماهه چهارم سال آینده آغاز نخواهد شد. هنوز در مورد نسخه دارای نشان GTX صحبتی نشده است، اما فولکس‌واگن تایید کرده است که یک مدل پرفورمنس از آن استفاده خواهد کرد.



منبع

همانطور که در طرح‌های طراحی رسمی که امروز توسط فولکس واگن منتشر شده است، خودروی الکتریکی با نشان شناسه اصلی در سال 2023 رونمایی خواهد شد. این خودروساز مستقر در ولفسبورگ تا آنجا پیش می رود که می گوید این ID.3 یک مدل نسل دوم خواهد بود، اما تیزرها به وضوح نشان می دهند که بیشتر در امتداد خطوط فیس لیفت خواهد بود. از آنچه می توانیم بگوییم، سپر جلو ظاهری اسپرت تری دارد در حالی که گرافیک LED چراغ های عقب به روز شده است.

7 عکس ها

بزرگترین تغییرات در داخل کابین رخ خواهد داد، جایی که فولکس واگن قول داده است که بازی خود را از نظر کیفیت افزایش دهد. علاوه بر این، اندازه صفحه نمایش لمسی از قطر 10 اینچی فعلی به صفحه نمایش 12 اینچی افزایش می یابد، در حالی که کنسول مرکزی برای قرار دادن یک جفت جا لیوانی دوباره طراحی می شود. در پشت، یک کف محفظه قابل جابجایی، عملی بودن EV را افزایش می دهد.