فیات 500e 2024 برای ایالات متحده معرفی شد، سه نسخه یک بار رونمایی شد

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا 500e محدود به ایالات متحده تفاوتی با نسخه موجود در قاره کهن خواهد داشت یا خیر. فیات هاچ بک برقی خود را به طور انحصاری با موتور جلویی با قدرت 117 اسب بخار و 220 نیوتن متر (162 پوند فوت) گشتاور به فروش می رساند. یک مشتق قوی‌تر Abarth در 22 نوامبر نمایش داده می‌شود، بنابراین امیدواریم آمریکای شمالی نسخه پرفورمنس را نیز دریافت کند.

فیات 500 معمولی در اروپا با دو اندازه باتری 24 کیلووات ساعت و 42 کیلووات ساعت با برد WLTP به ترتیب 115 مایل (185 کیلومتر) و 199 مایل (320 کیلومتر) در دسترس است. همانطور که در بسیاری از خودروهای برقی دیگر که در ابتدا در اروپا قبل از ورود به ایالات متحده فروخته شدند، دیده‌ایم، احتمالاً این اعداد برای محدوده مورد تایید EPA کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است که نسل قبلی فیات 500 همچنان در اروپا با موتورهای احتراقی فروخته می شود، حتی اگر تولید آن برای آمریکای شمالی در سال 2019 به پایان رسید. به روز رسانی برای سال 2023 با بازگرداندن یک زندگی تاریخی.

نمایش خودکار لس آنجلس فیات 500e کارتل

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید



منبع

پس از چند تیزر منتشر شده در این هفته، فیات تایید کرد که نسل دوم 500e واقعاً به ایالات متحده می آید، اما نه فورا. این اعلامیه امروز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 اعلام شد، جایی که این برند ایتالیایی قصد دارد نسخه آمریکایی هاچ بک الکتریکی را در سال آینده رونمایی کند. این خودرو قرار است در سه ماهه اول سال 2024 یا تقریباً چهار سال پس از مدل اروپایی در آمریکای شمالی به فروش برسد.

12 عکس ها

اگرچه ما باید یک سال دیگر منتظر بمانیم تا مدل مخصوص ایالات متحده را ببینیم، فیات سه مدل منحصر به فرد را بر اساس خودروی برقی زیبای خود ایجاد کرد تا انتظار را کاهش دهد. 500e جورجیو آرمانی، کارتل و بولگاری که در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش گذاشته شده اند، تصویری پیچیده از خودروی شهری کاریزماتیک ارائه می دهند. هر سه در داخل و خارج کاملا سفارشی شده اند و خودروساز می گوید این خودروها “سه روح” مدل را به تصویر می کشند: طراحی پایدار، مد پایدار و تجمل پایدار.