فیس لیفت اوپل کورسا با تغییراتی در جلو مشاهده شد

مقدار استتار در پشت به تغییرات کمتر قابل توجهی اشاره دارد. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب در مقایسه با مدل فعلی تغییری نکرده‌اند، اما به طرز عجیبی، مقداری نوار کامو روی قسمت میانی درب صندوق عقب، جایی که لوگوی اوپل قرار دارد، وجود دارد. ممکن است ترفندهای جزئی دیگری نیز وجود داشته باشد که در این خودروی آزمایشی اعمال نشود.

اولین عکس جاسوسی فیس لیفت اوپل کورسا

درست در اوایل سال جاری، اوپل کورسا چهلمین سالگرد خود را به عنوان یکی از موفق ترین مدل های این برند در تاریخ جشن گرفت. در حالی که بخش B در بازار اروپا به طور مداوم در حال از دست دادن سهم خود است، بسیاری از خودروسازان هنوز یک مورد تجاری مناسب برای توسعه و فروش خودروهای کوچک جدید پیدا می کنند. به نظر می‌رسد که اوپل یکی از آن شرکت‌ها باشد زیرا اکنون در حال آماده‌سازی یک تازه‌سازی میانه چرخه برای پلاک افسانه‌ای است. آنچه در گالری زیر مشاهده می کنید اولین عکس های جاسوسی با مدل فیس لیفت شده است.

وقتی نسل فعلی کورسا در تابستان 2019 رونمایی شد، این هاچ بک یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 75 اسب بخار (56 کیلووات) به عنوان آپشن پایه داشت. یک آسیاب 1.2 لیتری توربوشارژ نیز با 100 اسب بخار (75 کیلووات) و 130 اسب بخار (97 کیلووات) موجود بود. یک موتور 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 102 اسب بخار (76 کیلووات) و یک نسخه تمام الکتریکی نیز معرفی شد. ما نمی دانیم که کدام گزینه های موتور به مدل فیس لیفت منتقل می شود، اما ممکن است محدوده کمی ساده تر شود.

کورسا یک خودروی نسبتا فروتن است که به گونه ای طراحی شده است که شما را با کمترین تلاش از نقطه A به نقطه B برساند. این نمونه اولیه سفید رنگ پر زرق و برق به نظر نمی رسد و دلیل آن این است که Corsa هرگز نماد مد نبوده است. همه چیز با فیس لیفت تغییر نخواهد کرد و اولین عکس های جاسوسی نشان دهنده یک تجدید نظر بصری جزئی برای دریچه است. پوشش استتاری نمای جلویی را پوشانده است و ممکن است جلوپنجره رادیاتور کمی بازطراحی شده را پنهان کند. مهمتر از آن، به نظر می رسد یک جفت چراغ جلو جدید وجود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، بخش B در اروپا در حال کوچک شدن است، که فورد را مجبور کرد اعلام کند که فیستای آن در سال آینده متوقف می شود و کراس اوور جایگزین می شود. به نظر می رسد کورسا برای چند سال آینده ایمن باشد، اما هیچ چیز برای این خودروی کوچک آلمانی با استخوان های فرانسوی فراتر از چرخه عمر مدل فعلی قابل تایید نیست.



منبع