فیس لیفت کیا سلتوس 2024 با چراغ های جدید و کابین اصلاح شده معرفی شد

سلتوس 2024 با قدم گذاشتن در داخل کابین، با داشبورد کاملاً اصلاح شده ای عرضه می شود تا جفت صفحه نمایش 10.25 اینچی را در کنار هم قرار دهد. اهرم دنده ضخیم اکنون به گذشته تبدیل شده است زیرا با یک کلید چرخشی جایگزین شده است که همچنان مانند قبل با چندین دکمه کنار آن قرار دارد. کیا همچنین کنترل‌های HVAC را بهینه‌سازی کرده است، اما صادقانه بگوییم، خوشحالیم که آن‌ها هنوز آنجا هستند و توسط سیستم اطلاعات سرگرمی بلعیده نشده‌اند.

ژوئن 2019 بود که کیا با معرفی سلتوس، خط تولید خودروهای سواری جهانی خود را گسترش داد. تا نوامبر همان سال بود که این مدل اولین بار در آمریکای شمالی خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس جشن گرفت و سپس در سه ماهه اول سال 2020 به فروش رسید. به سرعت به امروز، این کراس اوور کامپکت در حال دریافت به روز رسانی قابل توجهی است – به خصوص در داخل کابین – برای تازه ماندن در یک بخش بسیار رقابتی.

تغییرات از بیرون شروع می‌شود، جایی که Seltos دارای چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده با چراغ‌های LED جدید در روز و چراغ‌های مه شکن عمودی به‌روز شده است. کیا همچنین ظاهر صفحه اسکید جلو را تغییر داد در حالی که جلوپنجره مشبک پس از حرکت دادن قطعه تزئینی نقره ای از مرکز به پایین کمی بزرگتر به نظر می رسد.

5 عکس ها

در عقب، یک نوار نور اضافه شده است تا توهم یک وسیله نقلیه عریض‌تر را القا کند در حالی که چراغ‌های عقب پیکربندی واضح‌تری دارند. بازتابنده های قرمز رنگ در روکش پلاستیکی سپر جابجا شده اند و وجود دارد (خوشبختانه!) بدون سرک اگزوز تقلبی