فیس لیفت کیا سورنتو 2024 برای تصور ظاهری تازه ارائه شده است

رندر رفرش کیا سورنتو

دو تصویر زیر این رندر را در کنار کیا سورنتو 2022 نشان می دهد. جلوپنجره بالایی بیشترین تغییرات را دارد. برای مدل به روز شده، لامپ های در حال اجرا در قسمت اصلی چراغ های جلو قرار می گیرند. نیزه های فلزی از چراغ های جلو تا مرکز جلوپنجره حرکت می کنند.

بر اساس یک ثبت علامت تجاری، کیا قصد دارد یک نسخه مقاوم X-Pro از سورنتو و تلوراید را عرضه کند. آنها احتمالاً ترفندهای این تریم را در جدیدترین Sportage دنبال خواهند کرد. در آن مدل، چرخ‌های 17 اینچی مشکی مات با لاستیک‌های BF Goodrich، چراغ‌های مه شکن LED و گرمایش شیشه جلو و نازل‌های واشر وجود دارد. سقف دو رنگ یک گزینه است.

از جانبی، تنها تغییراتی که از سورنتو به روز شده انتظار می رود، گزینه های چرخ های مختلف است.

کیا هنوز جزئیاتی از سورنتو 2023 اعلام نکرده است. با این حال، به نظر می رسد برای راه اندازی به روز رسانی خیلی زود است. شاید بتوانیم مدل به روز شده را برای مدل سال 2024 ببینیم.



منبع

در پشت، به دنبال یک تحول جزئی از ظاهر فعلی باشید. چراغ‌های عقب ممکن است متفاوت باشند و سپر ممکن است کمی اصلاح شده باشد.

کیا سورنتو 2022

رندر رفرش کیا سورنتو

نسل فعلی کیا سورنتو در سال 2020 معرفی شد و برای مدل 2022 در ایالات متحده به فروش رسید. علیرغم اینکه این مدل هنوز بسیار جدید احساس می‌شود، تازه‌سازی در راه است. این رندر از Kolesa تصور می کند که چهره به روز شده کراس اوور چگونه به نظر می رسد.

فاسیای پایین کمی متفاوت است. اکنون چراغ های عمودی در آنجا وجود دارد. اکنون جدایی بین توری‌های بالا و پایین به‌جای شکاف بین آن‌ها، یک قطعه و یکپارچه است.

کیا سورنتو SX 2022

تغییرات فنی همراه با تازه سازی هنوز یک راز کامل است. در حال حاضر چندین پیشرانه با سورنتو موجود است. آسیاب سطح پایه یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که 191 اسب بخار قدرت و 182 پوند فوت (247 نیوتن متر) گشتاور دارد. یک توربوشارژ 2.5 لیتری چهار سیلندر 281 اسب بخار (210 کیلووات) و 311 پوند فوت گشتاور (422 نیوتن متر) ارائه می کند. موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با کمک هیبریدی در مجموع 227 اسب بخار (169 کیلووات) تولید می کند. یک هیبریدی پلاگین با آسیاب 1.6 لیتری توربو و باتری 13.8 کیلووات ساعتی، 261 اسب بخار (195 کیلووات) را ارائه می دهد.