فیلم جدید Bullitt از استیون اسپیلبرگ با بازی بردلی کوپر


بردلی کوپر و استیون اسپیلبرگ برای راه اندازی مجدد فیلم کلاسیک شریک شدند بولیت، مطابق با ضرب الاجل. کوپر نقش کارآگاه اصلی فرانک بولیت را بازی خواهد کرد. هر دوی آنها تولید کننده خواهند بود. استیو مک کوئین این شخصیت را در فیلم اصلی سال 1968 به تصویر کشید.

جدید بولیت ظاهرا بازسازی نسخه اصلی نخواهد بود. کوپر و اسپیلبرگ در طول قرنطینه همه گیر شروع به بحث درباره برداشت جدیدی از فیلم کردند ضرب الاجل.

جاش سینگر در حال نوشتن فیلمنامه است. قبلا نوشته بود پستکه اسپیلبرگ آن را کارگردانی کرد. او نیز قلم زد استاد، یک فیلم زندگینامه ای آینده درباره آهنگساز لئونارد برنشتاین با کوپر به عنوان کارگردان و ستاره.

اصلی بولیت درباره یک کارآگاه اداره پلیس سانفرانسیسکو است که از یک خبرچین اوباش محافظت می کند تا اینکه قاتل ها گانگستر را بکشند. نقطه برجسته واقعی فیلم تعقیب و گریز ماشینی طولانی بین مک کوئین در فورد موستانگ سبز تیره و دو آدم بد در یک دوج چارجر مشکی است. حتی الان هم صحنه شگفت انگیز است. اگر آن را ندیده اید، این کلیپ در زیر تعبیه شده است.

اولین نظرات در مورد جدید بولیت این فیلم در فوریه 2022 هنگامی که اطلاعاتی مبنی بر کار اسپیلبرگ بر روی آن به بیرون درز کرد. در آن زمان کوپر ضمیمه نبود و فیلم نویسنده ای نداشت

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان شروع فیلمبرداری یا تاریخ اکران آزمایشی وجود ندارد.

بولیت موستانگ پس از اکران فیلم به یک نماد تبدیل شد. خودروی 1968 با صفحه نمایش استفاده شده در حراجی 3.4 میلیون دلاری در سال 2020 به ارمغان آورد و رکورد جدیدی را برای موستانگ به ثبت رساند. برای سال ها، مردم نمی دانستند این وسیله نقلیه معروف کجاست، اما در سال 2018 دوباره ظاهر شد.

فورد همچنین اهمیت فیلم برای داستان موستانگ را درک می کند. برای مدل سال 2001، این خودروساز Bullitt GT را با موتور 4.6 لیتری V8 قدرتمندتر، سیستم تعلیق پایین تر و طراحی با الهام از فیلم معرفی کرد. نسخه دیگری برای مدل های 2008 و 2009 موجود بود. یک بار دیگر برای سال 2019 بازگشت.



منبع