فیلم Dash Cam باعث تصادف نیسان 350Z، غلتیدن در مسابقه خیابانی شد

میدونی چیه؟ برای راننده نیسان 350Z در این ویدیو پایان خوبی نداشت. اخیرا توسط ViralHog ارسال شده است تصادف تصادف در 29 ژوئن در ال سوبرانته، کالیفرنیا رخ داد. این یک حومه اوکلند در شمال شهر است، و از طریق جادوی نقشه های گوگل، می توانیم به شما بگوییم که سقوط دقیقاً در I-80 به سمت غرب و درست از روی پل روگذر خیابان سولانو رخ داده است. به شرطی که داده های GPS روی فیلم دوربین داشبورد دقیق باشد، می توانیم بگوییم که در ساعت 5:38 بعد از ظهر به وقت محلی – درست در اواسط ساعت شلوغی، رخ داده است.

14 عکس ها



منبع

طبق توضیحات ویدیو، این دو خودرو در حال مسابقه بودند. نمی توان گفت که آیا این به معنای مسابقه سرعت است یا نوعی تعقیب و گریز شیطانی. همچنین مهم نیست، زیرا نیسان آنقدر به مانع داخلی برخورد کرد تا به سقف خود بچرخد، در حالی که به داخل ترافیک می‌لغزید، قطعات را در سراسر بزرگراه ریخت. با در نظر گرفتن زمان روز، خوشبختانه خودروهای بیشتری در جاده وجود نداشتند و با توجه به آنچه در ویدیو می بینیم، آسیب فقط به 350Z محدود شد. ماشین دوربین به کار خود ادامه داد و فیلم مدت کوتاهی پس از عبور از قتل عام به پایان رسید.

6. تویوتا کمری: 176008 دستگاه

در مورد راننده نیسان هم خبری در مورد مصدومیت یا حضور سرنشین در خودرو نداریم. توضیحات ویدیو می گوید که راننده از صحنه فرار کرده است، بنابراین اگر جراحاتی وجود داشته باشد، ظاهراً خیلی بد نبوده اند. در مورد راننده کمری نیز هیچ خبری در مورد آنچه در آنجا اتفاق افتاده وجود ندارد.

این غوغا می توانست خیلی بدتر تمام شود. دوستان، در آنجا ایمن بمانید، و اگر احساس می کنید به سرعت نیاز دارید، این مشکلات را در پیست حل کنید.

مردم، وقت آن است که درباره حماقت مسابقات خیابانی یادآوری کنیم. افراط در چنین کارهایی در جاده های عمومی است هرگز ایده خوبی است، اما رانندگی بر روی شانه بزرگراه شلوغ کالیفرنیا در ساعات شلوغی؟ هیچ راهی وجود ندارد که پایان خوبی داشته باشد.

ویدئو با نزدیک شدن ماشین دوربین به پل هوایی شروع می شود. چند ثانیه بعد می‌بینیم که یک خودروی اسپرت روی شانه راست می‌گذرد، اما دیگر خیلی دیر شده است. راننده کنترل خود را از دست داد، و در حالی که ماشین به سمت بزرگراه می‌لغزد، نمای غیرقابل انکار یک 350Z را می‌بینیم که سه خودرو را در حالی که در چهار خط ترافیک می‌چرخید، از دست می‌دهد. در این زمان است که ماشین دوم در سمت چپ در حال پرواز است و همچنین به لطف سقف مشکی متمایز، نمای عقب و چرخ‌های مشکی آن به راحتی قابل شناسایی است. این تویوتا کمری TRD است که 301 اسب بخار قدرت از موتور 3.5 لیتری V6 خود دارد.