فیلم Gran Turismo سونی با چهار نیسان GT-R شروع به فیلمبرداری کرد

را گرن توریسمو فرنچایز بازی های ویدیویی در سال 1997 در کنسول بازی ویدیویی اصلی سونی پلی استیشن آغاز شد. قسمت هشتم فرنچایز، گرن توریسمو 7، اوایل سال جاری برای پلی استیشن 4 و 5 با بیش از 400 ماشین در دسترس بازیکنان عرضه شد. را گرن توریسمو فیلم فقط آخرین ویژگی بازی ویدیویی است که درمان هالیوود را دریافت می کند. مال استودیو Uncharted این فیلم اوایل امسال منتشر شد و این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک فلز تاب خورده سریال تلویزیونی.



منبع

سونی در حال تطبیق مجموعه بازی های ویدیویی مسابقه ای نمادین خود برای نمایشگر بزرگ است. تولید فیلم در اواخر سپتامبر آغاز شد و یک پست جدید برای سونی و گرن توریسمواکانت های توییتر نشان می دهد که فیلمبرداری شروع شده است. این فیلم قرار است در تاریخ 11 آگوست 2023 در سینماها اکران شود.

هاربر این هفته در مصاحبه ای با کولایدر گفت که “این فیلم با بلومکمپ روی صندلی کارگردانی “احشایی دارد” و افزود: “بی صبرانه منتظرم تا شما این فیلم را ببینید.”

همراه این اعلامیه عکسی بود که متاسفانه چیز زیادی از فیلم فاش نمی کند. این تصویر یک تخته کلاف را در فوکوس نشان می‌دهد که ردیفی متشکل از حداقل چهار نیسان GT-R کوپه در پس‌زمینه نشسته‌اند، اما آنها تار و از دید مبهم هستند. به نظر می‌رسد که آنها لباس‌های مسابقه‌ای به تن دارند، زیرا داستان فیلم حول محور یک بازیکن نوجوان بازی‌های ویدیویی می‌چرخد که پس از برنده شدن در یک سری مسابقات نیسان به یک راننده ماشین مسابقه حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

در این فیلم دیوید هاربر، از چیزهای غریب شهرت، که به عنوان مربی کودک خدمت خواهد کرد. اورلاندو بلوم و دارن بارنت نیز در این فیلم به کارگردانی نیل بلومکپ بازی خواهند کرد. بلومکمپ بیشتر به خاطر آثار علمی تخیلی اش مانند منطقه 9، الیزیوم، و چپی. گرن توریسمو خالق کازونوری یامائوچی به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. جیسون هال و زک بیلین، از تک تیرانداز آمریکایی و شاه ریچارد شهرت، به ترتیب، فیلمنامه را نوشت.

این فیلم به نظر می رسد که آکادمی GT سونی کمک کرده است گرن توریسمو بازیکنان مهارت های بازی های ویدیویی خود را به دنیای عقب ترجمه می کنند. آکادمی بازیکنان را برای تبدیل شدن به رانندگان حرفه‌ای آموزش می‌داد و منجر به تولید برندگان واقعی مسابقات شد. لوکاس اوردونز در 24 ساعت لمانز به سکو رسید.