فینالیست های NACTOY 2023 شامل 6 خودروی برقی معرفی شدند

فینالیست‌های جایزه سال آمریکای شمالی عبارتند از:

هیئت داوران خودرو، کامیون و خودروی سال آمریکای شمالی، 26 بازیکن نیمه نهایی را به خودروهای دریافت جایزه بزرگ محدود کردند. ما برندگان را در 11 ژانویه 2023 در یک رویداد ویژه در دیترویت، میشیگان خواهیم یافت.

در ماه ژوئن، سازمان دهندگان NACTOY 47 وسیله نقلیه را اعلام کردند که برای جایزه امسال رقابت می کنند. 31 SUV و کراس اوور، 13 خودرو و 3 کامیون وجود داشت. آنها در ماه سپتامبر آن را به 26 وسیله نقلیه به عنوان نیمه نهایی کاهش دادند.

نامزدهای نهایی خودروی سال آمریکای شمالی عبارتند از:

9 فینالیست ما برای سال 2023 نشان دهنده مجموعه متنوعی از بهترین وسایل نقلیه جدید امسال هستند، از خودروهای اسپورت گرفته تا پیکاپ های قدرتمند و سه خودروی برقی – که برای اولین بار در تاریخ ما است که هر سه فینالیست در یک دسته خاص باطری هستند. گری ویتزنبورگ، رئیس NACTOY گفت: الکتریکی.

نامزدهای نهایی کامیون سال آمریکای شمالی عبارتند از:

سال گذشته هوندا سیویک خودروی سال آمریکای شمالی بود. فورد ماوریک در رده کامیون‌ها برنده شد و برونکو در کلاس کاربردی شرکت کرد.



منبع

هیئت داوران متشکل از 50 روزنامه‌نگار خودرو از ایالات متحده و کانادا با فهرستی طولانی از تمام وسایل نقلیه جدید یا به‌طور قابل ملاحظه‌ای به روز شده در یک سال شروع می‌کنند. در طول سال، هیئت داوران نامزدها را به نیمه نهایی، فینالیست ها و در نهایت برندگان کاهش می دهند.

در طول رویداد آزمایشی درایو اکتبر، هیئت منصفه NACTOY در یک نظرسنجی غیررسمی در مورد افکار خود در مورد خودروهای الکتریکی شرکت کردند. آنها معتقدند که 50 درصد وسایل نقلیه برای دریافت این جایزه تا سال 2024 یا 2025 الکتریکی خواهند بود. آنها فکر می کنند “محدودیت های شارژ عمومی” دلیل اصلی عدم خرید وسایل نقلیه الکتریکی است. اطلاعات نادرست در مورد مدل ها و هزینه ها از دیگر مسائل مهم است.

فینالیست شدن شش خودروی الکتریکی برای این جایزه یک رکورد جدید برای NACTOY است.