قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | alfaromeoblog

سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد.

فروش ام وی ام 550 اتومات و دنده

تهیه لوازم اصل و قابل اعتماد برای این برند، تضمین کننده دوام خودرو و استفاده چند ساله از آن است. تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است.

تیگو7 پرو

از این رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش ثبت‌نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان‌پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت‌نام به نمایندگی مدیران خودرو ۳۵۰ اطلاع‌رسانی خواهد شد. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد. این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد. این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است.

http://3dprintingindustry.ir

این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.

فروش اقساطی mvm x55

تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید. شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی مجله خبری خودرو آلفا رومئو ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.

  • شرکت بین المللی مدیران خودرو با داشتن رویکردی مشتری مدار و پیاده سازی استاندارهای بین المللی به خوبی توانسته است جایگاه مد نظرش را در صنعت خودروسازی ایران به دست بیاورد.
  • قیمت روز این خودرو ها امروزه در حدود ۴۰۰-۴۲۰ میلیون تومن بوده که تحت شرایط فروش مدیران خودرو و شرایط اقساطی مدیران خودرو که برای فروش محصولات خود قرار داده است، خرید آن برای افراد دارای درآمد متوسط نیز میسر می باشد.
  • از این رو مهم است که بتوانید مرجع معتبری را برای تهیه و استعلام قیمت لوازم یدکی ام وی ام تهران پیدا کنید.