قیمت حفاظ شاخ گوزنی رشت: 09124403540 ۲۰ سال سابقه 6000 پروژه حفاظ روی دیوار-فورژ مدرن

پس از تعیین متراژ با تماس با ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ حفاظ سازه کارخانه حفاظ میتونین با پرداخت بیعانه ، حفاظ را جلوی در محل موردنظرتان دریافت نمایید . برای اطلاع از قیمت حفاظ آهنی با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید. از دیگر تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه نسل جدید حفاظ روی دیوار و انواع درب و نرده میباشد. لیست قیمت تمامی محصولات داخل سایت قرار داده شده میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تلاش ما ارائه بهترین قیمت در کنار بهترین امنیت می باشد و نمی خواهیم هر مولفه قربانی مولفه حفاظ شاخ گوزنی دیگر شود. می توان به جای چراغ های معمولی برای زیبایی بیشتر و ایجاد روشنایی از چراغ های نواری در قسمت انتهایی حفاظ استفاده کرد. این افراد به واسطه مهارتی که دارند در بازه زمانی کوتاهی اقدام به نصب این مدل حفاظ می‌نمایند. به این منظور در شرکت کاوه کمپانی از تفنگ‌های رنگ پاش مخصوص استفاده می‌شود تا سطحی یک دست در محصول ایجاد شود. به سبب طراحی که این محصول دارد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

  • در طول تاریخ، انسان ها همواره به دنبال راهی بوده اند که بتوانند به بهترین شکل ممکن از محل زندگی خود محافظت کنند.
  • شاخه‌های بلند و تیز آن مانند شاخ‌های گوزن است و راهی برای عبور دزدان نمی‌گذارد.
  • حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای ،حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ،حفاظ آبشاری ، حفاظ کلاسیک .
  • تراکم یکی از مولفه های اصلی یک شاخ گوزنی خوب و استاندارد به شمار می‌رود.

وزن عامل مهمی در تعیین قیمت شاخ گوزنی است ولی نکته قابل توجه این است که وزن بیشتر لزوما باعث افزایش امنیت آن نمی‌شود. تمامی تصاویر و عکس های حفاظ شاخ گوزنی موجود در سایت نمونه کارهای مجموعه حفاظ لند می باشد و هرگونه استفاده از تصاویر حفاظ شاخ گوزنی بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت. نصب حفاظ‌های شاخ گوزنی با توجه به پايه آن روی ديوار متفاوت است و بهتر است از يك كارشناس فنی مشورت بگیرید. خصوصیت بارز این نوع حفاظ شاخک های نامنظم آنهاست که با ایجاد شبکه ایی تو هم رفته عبور راغیر ممکن میکند.در هر متر حفاظ بوته ای ۸۰ تا ۱۰۰ شاخک برنده و تیز وجود دارد. سپس این پروفیل‌ها توسط یکی از دو روشجوش الکترودیاجوش CO2در شابلون به هم جوش خورده و متصل می‌شوند. با این مجموعه داخل گوگل آشنا شدیم اما دیدیم دفتر فروش معتبر و کارگاهشون هم مشخص هست و ما برای پرداخت و نهایی کردن قرار داد رفتیم دفتر خود مجموعه و فرایند سفارش و نصب حفاظ بالای دیوار هم بدون هیچ مشکلی خیلی ساده انجام شد.

ضخامت میلگرد نرده شاخ گوزنی مورد استفاده و رابطه آن با قیمت حفاظ

قیمت حفاظ شاخ گوزنی رشت: 09124403540 ۲۰ سال سابقه 6000 پروژه حفاظ روی دیوار-فورژ مدرن

باغ فين، در اثر گذر زمان، از دوران صفويه تا به امروز تغييرات زيادي از طبيعي تا فرهنگي را در بر داشته است. اين تغييرات طبيعي – فرهنگي از طريق شناخت لايه هاي زماني ميسر مي گردد. در هر لايه زماني مي توان نشانه و سليقه روش خاص هر دوره را بررسي کرد.

جهت دور باغ و باغچه

یکی از راه هایی که می توان، سارقین را از ورود به خانه منع کرد این است که با نرده حفاظ دیوار، ورود آن ها را منع کنید. از این رو استفاده از نرده حفاظ دیوار با کیفیت می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد. ارتفاع نرده روی دیوار مدل نیزار معمولا 70 الی 120 سانتی متر می باشد و همچنین شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد. تحقیقات در مورد نوع انتخاب ارتفاع حفاظ در بین مشتریان نشان داده است که مردم بر این باورند اگر هر چه ارتفاع حفاظ بالاتر رود امنیت نیز بالا می رود و خیلی کمتر به نمای ساختمان و زیبایی ساختمان توجه می کنند.

در حالی که جوش co2 اصلا اینگونه نیست و هم از لحاظ مقاومت و هم از نظر کیفیت رنگ وضعیت بهتری دارد. با این توضیحات اگر به کیفیت کار اهمیت می دهید حتما نوع جوشکاری co2 را برای جوشکاری انتخاب کنید. در دیوار های پلکانی که اختلاف ارتفاعی با دیوار مجاور دارد رعایت نکات امنیتی بیشتر از پیش حائز اهمیت است و برای ان نیز روشی در نظر گرفته شده تا از امنیت آن در بخش شیب دار دیوار کاسته نشود. معمولا در محل شیب دیوار ارتفاع حفاظ را بلند تر می کنند (حداقل یک و حداکثر دو متر) تا بتوانند این ضعف را به بهرین شیوه رفع کنند. نوع منازل و ساختمان ها و مراکز تجاری نصب حفاظ روی دیوار را تایین می کند به طور کلی می توان روش های نصب را با توجه زمین و سطح دیوار کاردر نظر داشت که در این مبحث می توانیم آن را شرح دهیم.

در صورتی که حفاظ روی دیوار ما استحکام و مقاومت لازم را داشته باشد، امنیت ساختمان نیز افزایش می یابد. طراحی مناسب و اجرای دقیق طرح باعث زیبایی هر چه بیشتر حفاظ دیوار شده و امتیازی بسیار مهم در رده‌بندی کیفی نرده دارد. استفاده از روش‌های به‌روز و پیشرفته‌ی رنگ آمیزی از چند جهت در بالا بودن کیفیت حفاظ روی دیوار موثر است. در مرحله دوم رنگ آمیزی استاندارد (کوره‌ای) دوام حفاظ روی دیوار را بالا برده و سبب جلوگیری از زنگ‌زدگی آن می‌شود. بهترین نوع نرده‌های دیواری از نظر مقاومت و تنوع طرح، نرده‌های فلزی و آهنی می‌باشند.

  • حفاظ کلاسیک آخرین نوع حفاظ است که به مشتری توصیه می شود.این نوع حفاظ از امنیت و تراکم کمتری نسبت به سایر انواع حفاظ ها برخوردار است.
  • نرده دیوار دارای طرحی در هم تنیده بوده که از انواع مختلف فلزات و به خصوص فولاد تولید می گردد.
  • نصب حفاظ ديوار برای تامین نمودن امنیت از پرکاربردترین موارد در جامعه ما است و می‌تواند کمک‌ مناسبی برای ایجاد آرامش در افراد باشد.
  • ، یکی از سازندگان باسابقه و حرفه ای در زمینه ساخت انواع حفاظ در ایران است.

این مدل از حفاظ با الهام گیری از گل لیلیوم ساخته شده است و در عین کارایی، زیبایی بسیار زیادی را همراه خود دارد. این مدل حفاظ دارای حدودا 200 شاخه تیز و برنده قرار داده شده است تا عبور از آن برای دزدها کاملا غیر ممکن باشد. جدای بحث امنیت، زیبایی این مدل حفاظ است که به سازه شما روح می بخشد. ابعادی که برای این مدل حفاظ در نظر گرفته شده است از 50 تا 120 سانت می‌باشد که جوابگو هر مدل نیازی می‌باشد. این مدل حفاظ‌ها به دلیل داشتن شاخه‌های متعدد، برش و خم کردن آن را به کاری زمان گیر و پر سر صدا بدل کرده است. به همین دلیل بیشتر سارق‌ها برای عبور تصمیم می‌گیرند به سازه‌هایی مراجعه کنند که دیوار‌هایی بدون حفاظ دارند.

در انتها به منظور تداوم فعاليت ها در جهت شناسایي، فهرست برداري و ثبت تاريخي باغها، تشکيل کميته پژوهشي پيشنهاد مي گردد که با تهيه فهرست از باغهای با ارزش و تاريخي، طرحهاي حفاظتي، بازسازي، مرمت و احياء را برنامه ريزي کند. بيولوژيک باغها تدوين طرح هاي جامع نگر جهت حفاظت، بازسازي و مرمت اين اثر ارزنده ضرورت مي يابد. در نظريه اول شناسايي مشخصه هاي هر دوره تاريخي، هويدا کردن تغييرات زماني و در نظريه دوم بر اساس خصوصيات ساختار اولين لايه تاريخي بازسازي باغ انجام مي گيرد.

حفاظ

نرده حفاظ روی دیوار نیزه به دستانی بر روی دیوار به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ٭٭٭نوعی نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار می باشد که ازکنارهم قرارگرفتن میلگردهایی باسایز 10 میلی متر تشکیل شده است وایده ساخت آن برگرفته از بوته های خار دار می باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتی محافظت راانجام می دهند. درحفاظ بوته خاری یاحفاظ بوته ای نیز باقرارگیری میلگردهایی باابعاد مختلف، نقش محافظی دربرابر ورود سارقین وحیوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبرای عبور،سبب رسیدن آسیب به آن فرد می شود. حفاظ های شاخ گوزنی و سایر حفاظ های امنیتی بر روی دیوار خانه های ویلایی ، کارخانه ها و … معمولا این حفاظ ها را بر روی دیوارهایی که بلندی آن کمتر از 3 متر باشد استفاده می شود .در ویلاهای خارج از شهر و در کل محل های مسکونی که در مناطق خلوت قرار دارند معمولا درخواست نصب بیشتری وجود دارد . بهترین مدل رنگ آمیزی برای حفاظ روی دیوار حیاط به صورت رنگ الکترواستاتیک که با پوشش کامل نرده ها همراه است.

زمان و هزینه نصب نرده های روی دیوار

حفاظ روی دیوار تأثیر زیادی بر تأمین امنیت محیط کار و زندگی دارد، به همین جهت اکثر افراد به دنبال تهیه حفاظ مناسب با فضای خود هستند. نرده شاخ گوزنی بوته ای، شاخه های نامنظمی دارد و هر کدام از آنها به جهتی رشد کرده اند. مثلا با ترکیب حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی، حصار شاخ گوزنی بوته ای به دست می آید.

وجود هر کدام از اجزای حفاظ سرنیزه ای لازم و ضروری بوده و نبود هر یک می تواند تبدیل به یک نقظه ضعف بزرگ در ساخت آن باشد. میله های افقی در این نرده آهنی نقش نگهدارندگی و استوار ماندن آن و عدم سست شدن آن در برابر نفوذ افراد را دارند. سر نیزه ها مانع از ورود افراد از بالای نرده شده و هر فردی را در هنگام عبور از بالای حفاظ سرنیزه ای به دام می اندازند. از مشخصات فنی این مدل نرده می توان به تراکم 11 ردیف در هر شاخه 2 متری و ارتفاع 1 متر آن اشاره داشت . این مدل حفاظ دیوار به دلیل داشتن پایه ای عریض بعد از قرار گرفتن روی دیوار هیچ گونه لرزشی نداشته و مناسب ترین مدل برای دیوار های عریض می باشد.

امیدواریم که توانسته باشیم تمام اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم تا دچار ضرر نشوید. گاهی ممکن است امکان برش وجود داشته باشد اگر تصور کنیم امکان برش وجود دارد اما امکان حمل و یا جابجایی آن به خاطر وجود عرض زیاد حفاظ کار دشواری است . به عنوان مثال اگر ساختمان به سبک مدرن بوده و نمایی ساده دارد باید از رنگ‌هایی استفاده شود که با نمای ساده و مینیمال ساختمان مطابقت داشته باشد. همه ی ما می دانیم که استفاده از دوربین مخفی عامل بازدارنده برای سارقان نیست بلکه عاملی است که در ملک مورد نظر را بعد از وقوع حادثه به ما کمک می کند که سارق را شناسایی کنیم .

باید در نظر داشت که هزینه حفاظ روی دیوار به نسبت بقیه هزینه‌ها مقدار کمتری دارد و از طرف دیگر این هزینه بین تمام واحدها تقسیم می‌شود که در حقیقت مبلغ بسیار پایینی برای هر واحد می‌شود. نرده دیوار حیاط دارای هزینه کم اما بسیار پرکاربرد و لازم برای یک ساختمان است. حفاظ بوته ای هم از انواع حفاظ خاردار به حساب می‌آید و مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوانیک سپر امنیتی و ضد صعودبر روی دیوار قرار می‌گیرد و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی‌اجازه ایجاد می کند. از نظر نصب هم مثل حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبی آسان و بی‌دردسر دارد. حفاظ صنعت آهن سازه یک تولید کننده تخصصی در امر حفاظ و نرده میباشد که تمام پتانسیل و توان خود را صرف طراحی و ساخت بهترین حفاظ های روی دیوار نموده است لذا در همین راستا اقدام به استخدام افراد مستعد و پر انرژی و با انگیزه در امور طراحی ،مونتاژ ،جوشکاری و همچنین استفاده از استاد کاران حرفه در امر رنگ آمیزی نموده است.

اگر هم در خارج از شهر زندگی می‌کنید و یا قصد دارید برای ویلای بیرون شهرتان حفاظ تعبیه کنید، بهتر است از حفاظ‌هایی با تراکم و ارتفاع بالا استفاده کنید. معمولاً حفاظ شاخ گوزنی برای این نوع مکان‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بنابراین کاربرد حفاظ آهنی امروزه تنها به نرده های ساختمانی ختم نمی گردد و در مکان های بسیار مختلفی می توان ازحفاظ آهنیبه جهت برقراری امنیت استفاده و بهره لازم را برد. ضمن اینکه تمامی این حفاظ ها امروزه به جهت سلایق مختلف افراد در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر سلیقه خود رو به خرید یکی از این حفاظ های مختلف برای محافظت از مال و جان خود و اعضای خانواده اش آورد. اما پرفروش ترین مدل حفاظ روی دیوار در کارخانه درب سازه، حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی در استقبال افراد از این نوع حفاظ داشته است این نوع حفاظ یکی از بهترین و امن ترین نوع حفاظ ها برای نصب روی دیوار ها می باشد همچنین می توان بیان کرد که حفاظ شاخ گوزنی یکی از زیباترین انواع حفاظ ها نیز می باشد. همچنین توجه داشته باشید که شاخ گوزنی از میلگرد نمره ۱۰ می باشد و برای ارتفاع بالای ۱ متر مناسب نمی‌باشد. درب آکاردئونی آهنی همانطور که از اسمش پیدا است قرار است یک محافظ و یک درب محافظ فلزی ساختمان باشد. از این رو حفاظ آکاردئونی آهنی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند با چالش محافظت از ساختمان شما به بهترین شکل روبرو شود. موارد بسیار مهمی در تهیه یک حفاظ درب آکاردئونی آهنی باید مد نظر شما قرار بگیرد تا شما بتوانید یک انتخاب دقیق و عالی داشته باشید. امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و اداری یک ضرورت محسوب می‌شود.

نصب حفاظ بر روی چه دیوارهایی ممکن است؟

زیرا ساختار حفاظتی و لبه های بسیار تیزحفاظ شاخ گوزنیامنیت این نوع حفاظ را بسیار افزایش داده و از سوی دیگر قیمت مناسب بدلیل ساختار حفاظ شاخ گوزنی، این نوع حفاظ روی دیوار را به عنوان گزینه نخست برای انتخاببهترین نرده روی دیوارتبدیل کرده است. اگر از یک شرکت معتبر که تکنسین های ماهری دارد و از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ دیوار استفاده می کند، خرید کنید، بی شک می توانید نرده حفاظ دیوار برای ویلا مدرن و شیک و در عین حال با کیفیتی را خریداری کنید. با وجود حفاظ دیوار آهنی شما می توانید خانه ای ایمن و زیبا داشته باشید.

  • گذشتگان ما نیز برای حفاظت از خانه هایشان، از بوته های خار استفاده می کردند.
  • در انتها به منظور تداوم فعاليت ها در جهت شناسایي، فهرست برداري و ثبت تاريخي باغها، تشکيل کميته پژوهشي پيشنهاد مي گردد که با تهيه فهرست از باغهای با ارزش و تاريخي، طرحهاي حفاظتي، بازسازي، مرمت و احياء را برنامه ريزي کند.
  • این حفاظ دقیقاً شبیه به گل لیلیوم بوده و سیستم حفاظتی آن بر اساس گسترش از مرکز است و می‌توان آن را در ارتفاع‌های مختلف سفارش داد که معمولاً بین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر است.
  • این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ‌های موجود بیشتر شناخته شده است، زیرا ازطراحی ساده‌ایبرخوردار می‌باشد.
  • ایده‌هایی درباره‌ی حفاظ محرمیت باغ، حصار حائل، ایده های پارتیشن در فضای باز و دیواره چوبی جداکننده در فضای باز را در اینجا مشاهده کنید.

البته افزایش موارد ذکر شده سبب بالا رفتن قدرت و ایمنی حصار خواهد شد، با این وجود باعث افزایش قیمت محصول نیز می‌شود. بنابراین باید موارد بیان شده دارای یک حد بهینه باشند که امنیت و کیفیت حصار در کنار مقرون به صرفه بودن کالا، به صورت توامان حفظ شوند. مجموعه پارس مفتول با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید٬ فروش و نصب حفاظ شاخ گوزنی٬ همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدماتی با کیفیت٬ رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این مدل از حفاظ با نام های حفاظ بوته خاری و حفاظ خاری مختلفی در بازار شناخته شده است این حفاظ از گیاهان تیغ دار بوته های خاردار بیابان الهام گرفته شده است و به همین دلیل عبور از آن غیر ممکن می باشد.

با توجه به آنچه که گفته شد ایجاد امنیت یک مسئله بسیار مهم است است و حفاظ ۱ محصول ماندگار و مقاوم است به طوری که چیزی نیست که هر روزه بتوان آن را خریداری کرده و تعویض نمایید بنابراین این کاره مهم باید توسط افراد آگاه و با تبهر انجام شود . 4-تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی قابل تغییر می باشد. 3-تراکم بالای نیزه های موجود علی رغم استحکام، نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخگوزنی می باشد. در یک طول 2 متری تعداد شاخه اصلی را تراکم گویند و هرچه تعداد این شاخه‌ها بیشتر باشد به معنی کمتر بودن فاصله میله‌ها و افزایش کیفیت حفاظ مورد استفاده است.

این حفاظ های سنتی که با نام حفاظ سرنیزه ای شناخته می شوند دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملال آور هستند و اصلا ایمن نیستند. خانه های ویلایی و مسکونی با دیوارهای کوتاه تر، در تعطیلات سوژه خوبی برای دزدان و سارقین هستند ! با نصب نرده حفاظ روی دیوار حیاط می توان ارتفاع دیوار را افزایش داد تا سد محکمی در مقابل دزدان گردد . دیوار حیاط هم مثل پنجره های ساختمان باید با نرده های حفاظ پوشش داده شود. از طرفی ارتفاع حفاظ می تواند مشکل کوتاه بودن دیوار حیاط را حل کند.

نکات مهم درباره انتخاب حفاظ شاخ گوزنی

در این بین قیمت نرده حفاظ آهنی در تهران و کرج هم یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید چرا که شما توسط این حفاظ ها امنیت را برای ساختمان خود ایجاد می کنید و در صورتی که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهید شد. اصلی‌ترین بخش در این بین، میله‌هایی هستند که به شکل‌های مختلفی و با نظمی خاص در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت نرده حفاظ دیوار 11 بهمن ۱۴۰۱ با خبر شوید. همیشه زمانی که قصد ورود به مکانی را دارید آن چیزی که بیش از همه نمایان گر است درب ورودی حیاط و ساختمان می باشد. چرا که چشم با اولین نگاه می تواند در مورد دکوراسیون آن خانه تصمیم بگیرد.

این حفاظ همانند نام خود دقیقاً شبیه نیزارها تولید می‌شود و دارای تراکم ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ ردیف تولید شده و دارای ارتفاع‌های ۵۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است. از قدیمی ترین حفاظ های روی دیوار است که تولید شده و علی رغم قدمت زیادش هنوز در بین حفاظ های دیواری جایگاه خود را به جد حفظ کرده. این قدمت از آن حفاظی ساخته که مناسب برای خانه هایی با طراحی کلاسیک است. حفاظ سر نیزه ای را به نازیبایی نقد کرده اند؛ اما نمی توان از فاکتور ایمنی آن گذشت.

لیست قیمت حفاظ دیوار نرده حفاظ ساختمان نرده دیواری-فورژ مدرن

از آنجا که شاخه ‌های این حفاظ از قسمت پایین به سمت بالا قرار می ‌گیرند، در ارتفاع های دلخواه قابلیت تولید دارند. حفاظ سرنیزه جزء حفاظ‌ های نوستالژیک است که مشتریان دائمی خود را دارند، از این نوع حفاظ بر روی همه ساختمان ‌ها می‌ توان استفاده نمود. کاربری ساده و گسترده آن از مهمترین دلایل پرفروش بودن این حفاظ محسوب می ‌گردد و تولید آن در ارتفاع های ۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰ سانتی متر یا ۱۵۰ سانتی متر امکان پذیر می گردد.

تولید و ساخت نرده آهنی شاخ گوزنی دارای موارد مهمی است که تنها با تجربه و انجام پروژه های مختلف می توان به آنها رسید. صنایع فلزی ایران سازه با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت و نصب حفاظ آهنی دیوار در حال حاضر یکی از با تجربه ترین شرکت های ساخت این وسیله امنیتی برای دیوار ساختمان شما است. ما در این سال ها با انجام پروژه های مختلف، امنیت صدها خانه را تامین کرده ایم. حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون شاخ های گوزن پوشش میدهد و عبور از روی آن را غیر ممکن می نماید. قابل اجرا بر روی انواع دیوار میباشد همچنین حصار شاخ گوزنی در اندازه و تراکم متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.

بایگانی‌های حفاظ باغ درب لیزری cnc ، درب فلزی ، درب فرفورژه ، نرده فرفورژه-فورژ مدرن

در تراکم سیزده، شاخک‌ها تقریباً در حدود پانزده سانتیمتر از هم فاصله دارند. جهت شکل‌دهی و خم‌کاری قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده می‌کنند. و شاخک‌های کوتاه بصورت زاویه‌دار بریده شده و به اندازه کافی تیز و برنده باشند). بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود.

ویژگی های متنوع از آنگونه موارد ذیل می توانند در خرید حفاظ شاخ گوزنی دارای اهمیت باشند. حصار شاخ گوزنی راهکاری مناسب برای جلوگیری از ورود دزدها به ساختمان است. حفاظ شاخ گوزنی متشکل از سازه‌های فلزی محکم و فولادهایی مقاوم، نوک تیز است که معمولا بر روی دیوار نصب می‌شود. ساختار حفاظ شاخ گوزنی به گونه‌ای است که امکان عبور از آن وجود ندارد و در نتیجه امکان ورود سارقین را کاهش می‌دهد. بالای دیوار هر خانه ای یکی از اولین مناظری است که هر بیننده ای با مشاهده خانه شما با آن روبرو خواهد شد. از این لحاظ به هیچ نمی توان چنین مسئولیت سنگینی را به دوش محافظی سپرد که هیچ جذابیت و زیبایی نداشته باشد.

جدول قیمت و تراکم هر متر حفاظ شاخ گوزنی