قیمت نیسان ورسا 2023 از 16825 دلار شروع می شود

یک گزینه رنگ جدید Gray Sky Pearl نیز در مدل های SV و SR موجود است، در حالی که SR دارای طراحی جدید چرخ 17 اینچی است.

استاندارد در سراسر محدوده Versa، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، ترمز خودکار عقب و کمک نور بالا است، در حالی که هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک صلیب عقب به عنوان گزینه در دسترس هستند.

34 عکس ها

تریم پایه Versa S 2023 با گیربکس 5 سرعته دستی 15730 دلار قیمت دارد، در حالی که مدل مجهز به Xtronic CVT با قیمت 17400 دلار به فروش می رسد. در همین حال، نسخه متوسط ​​Versa SV دارای قیمت برچسب 19020 دلار است. نسخه برتر Versa SR قیمت درخواستی 19720 دلاری دارد.

قیمت نیسان ورسا 2023 اکنون پیش از ورود آن به نمایندگی ها در ماه دسامبر منتشر شده است. این سدان جدید و به‌شدت به روز شده در ماه اکتبر معرفی شد، با ارتقاء و تغییرات مختلف برای تازه نگه داشتن نام در بازار رقابتی.

2023 نیسان ورسا جلو 3/4

بخش بزرگی از ارتقاء به نمای بیرونی می رود که در آن Versa یک نمای جلوی جدید دریافت می کند. جلوپنجره V-Motion تعریض و بازطراحی شده است، با لهجه‌های کرومی که لبه جلوپنجره زیر چراغ‌ها را تزئین می‌کند. نیسان همچنین سپر پایینی را بهینه کرد و نشان مینیمالیستی به روز شده خود را با طراحی صاف تر به کار برد.

در حالی که تریم S در داخل به‌روزرسانی‌های زیادی را دریافت نمی‌کند، بسته جدید S Plus ارائه می‌شود که به Apple CarPlay و Android Auto، صندلی‌های عقب تاشوی 60/40 و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی اضافه می‌شود.

تریم سطح متوسط ​​Versa SV دارای یک کنسول مرکزی با یک دسته، یک پد شارژ تلفن بی‌سیم و یک رنگ داخلی جدید Chambray است. برترین مدل SR دارای صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، کروز کنترل هوشمند، کنترل آب و هوای خودکار و خدمات اتصال است.

نیسان ورسا 2023 در 21 دسامبر به دست فروشندگان می رسد.



منبع

تمامی قیمت‌های فوق شامل مالیات، عنوان، هزینه‌های مجوز و هزینه‌های مقصد نمی‌شود. مقصد و جابجایی 1095 دلار ارزش گذاری شده است.