قیمت پژو 206 بازار و نمایندگی خودرو | alfaromeoblog

خرید ماشین پژو ۲۰۶ با توجه به تعدد تیپ‌ها و تفاوت‌هایی که در طول این سال‌ها داشته، می‌تواند دشوار باشد. پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود. کیفیت مونتاژ ایران خودرو با شرکت اصلی پژو در فرانسه تفاوت زیادی دارد.

  • اسمش یادم نیست ولی فک کنم قوطی مستطیلی فلزی باشه که روشم درشت نوشته ۲۰۶ .
  • خریدارانی که با بودجه محدود قصد خرید خودرو موردعلاقه‌شان را دارند، درباره خرید این خودرو نیز دغدغه‌های متعددی را حس می‌کنند.
  • ضمن آنکه مالک 206 فرانسوی از کوئیک شیفتر برای کاهش کورس دسته دنده استفاده کرده بود.
  • جالب اینکه مالک خودرو برای پایین آوردن کلاچ، ناچار به خم کردن اهرم آن شده و ظاهرا پیچ و مهره رگلاژ حذف شده است!
  • داستان ایرانیزه شدن پژو 206 به خروج شرکت پژو در هنگام اعمال تحریم های بین المللی باز می گردد.

صداهای عجیبی از توی کابینش میاد مثل اینکه کلن کمکا کارنمیکنن مخصوصن توخاکی.صدای موتور کلن تو اتاقه.دنده ها وقتی جا میره خیلی صدا میکنه.یکیم باید همیشه کنارت باشه که آینه سمت شاگردتو عقب جلو کنه. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، مجله خبری خودرو آلفا رومئو کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. لازم به ذکر است که 206 فرانسوی مورد بررسی، جزو سری های آخر تولیدی پیش از تحریم هاست و طبیعتا در صورت استفاده از مدل های قدیمی تر که کیفیتی بالاتر دارند، موارد برتری بیشتر خواهند بود.

متن ولادت حضرت علی (ع) ۱۴۰۱ + پیام تبریک، شعر و عکس تولد امام امیرالمومنین (ع) و روز پدر

با خرید ماشین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ یا صندوق‌دار، خودرویی پرشتاب‌تر با طراحی کمی مدرن‌تر و با آپشن‌های بیشتری خواهید داشت. صفحهخرید پژودر وبسایت همراه مکانیک ، یکی از مطمئن‌ترین بازارهای خرید و فروش انواع محصولات پژو محسوب می‌شود. همچنین ارگونومی و کاربری آسان برای راننده و سرنشینان از دیگر مواردی است که تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان خود داشته است.

http://3dprintingindustry.irتمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. اگر بخواهیم به دنبال خودرویی ایمن باشیم می توان در بین خودرو های تولیدی ایرانخودرو نام سمند را به عنوان ایمن ترین خودروی تولیدی این شرکت صدا زد . البته از نظر مکانیک ها پژو 206 سختی فنی بسیار کمی نسبت به دیگر خودرو های ایران دارد . در کل میتوان گفت که رانندگی با خودروی 206 در صورتی که به صورت کوپه باشد بسیار مناسب است و از دیگر مزایای آن زیاد بودن لوازم تعویضی و مکانیک ها آن در سطح کشور می باشد .

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۳۸۹

من واسه پراید هی قطعه عوض میکردم اخر هم درست نشد فروختم. سلام اقا حمید.به نظرمن بفروش ویه تیپ2مدل89-90بگیر دست دوم تمیز.من دووستم یه 206 تیپ5داره مدل95داره 7ماهه خریده 3میلیون تا الان خرج کرده.من خودم یه تیپ2 مدل 89 دارم واقعا راضیم از نظر شتاب هم خوبه. سلام دوستان.من ۲۰۶ مدل ۸۵ دارم.خیلی ماشین خوبی بود تا امسال که ۱۴۵/۰۰۰کار کرده خرج خاصی هم نداشتم و خیلی راضی بودم تا اینکه چند هفته پیش متوجه شدم بلوک سیلندر از قسمت پشت فیلتر روغن سوراخ شده و داره اب میده.لطفا راهنمایی کنید.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن