قیمت پژو 206, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | alfaromeoblog

بنابراین با خرید ماشین پژو در تیپ‌ها و مدل‌های قدیمی‌تر به‌ویژه مدل‌های مربوط به اواخر دهه هشتاد احتمالا کابین باکیفیت‌تری به شرط نگهداری مناسب از خودرو، خواهید داشت. پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای محبوب فرانسوی مجله خبری خودرو آلفا رومئو نه‌فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیاست. این خودرو که بیش از ۲۳ سال از تولید آن می‌گذرد با فاصله یکی دو سال، وارد ایران شد و ازآن‌پس علی‌رغم فراز و نشیب‌های فراوانش، زیر پای رانندگان ایرانی است.

پژو،206،تیپ 2 مدل 92

همراه مکانیک با توجه به تجربه‌ی چندساله‌ی خود در بازار خودرو، خرید 206 کارکرده و یا صفر را برای مشتریان تضمین می‌کند و با ارائه خدمات جامع خرید، سعی در ایجاد تجربه‌ای امن و مطمئن برای آن‌ها دارد. خریدارانی که با بودجه محدود قصد خرید خودرو موردعلاقه‌شان را دارند، درباره خرید این خودرو نیز دغدغه‌های متعددی را حس می‌کنند. برطرف‌کردن نیاز به خرید 206 با ضمانت می‌تواند عاملی باشد تا این دغدغه‌ها تا حد امکان کاهش پیدا کنند. همراه مکانیک ضمانت 7 روزه کارشناسی را برای این خودرو درنظر گرفته تا خیال تمامی خریداران بابت امنیت سرمایه‌شان راحت باشد و هیچ خطری تهدیدشان نکند. علاوه بر این پس از خرید 206 تیپ 2، خرید 206 تیپ 5 و خرید سایر مدل‌های این خودرو، امکان بازگشت آن تا 48 ساعت (در صورت عدم رضایت) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در ضمن هیچ تفاوتی در ارائه این خدمات برای خرید 206 دست دوم و یا صفر وجود ندارد و همه این امکانات در تمامی شرایط به مشتریان ارائه می‌شود.

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. این ماشین که سقفی تاشو داشت از موتور 1.8 لیتری TU5 و یا 2 لیتری EW10J4 بهره می‌برد. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. اگر تعداد نفرات خانواده تون ۴ نفر یا کمتر باشه به نظر من ۲۰۶ بخرید. خب همانطوری که میدانید اکثرا می گویند پژو 207 همان 206 است با طراحی کمی تغییر یافته و با قیمتی زیاد تر .

http://3dprintingindustry.ir

برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.4 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 5500 دور بر دقیقه توانایی تولید 75 اسب بخار قدرت و در محدوده 3400 دور بر دقیقه می تواند خروجی گشتاور 118 نیوتن متری تولید کند. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد. پژو ۲۰۶، یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است که در سال‌های اخیر تنها در سه تیپ دو، پنج و صندوق‌دار تولید شده است.

  • در این وب‌سایت، فروشنده خودرو با اعلام آمادگی برای فروش و انجام کارشناسی‌های فنی، خودرویش را آگهی می‌کند.
  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • خریدار نیز با مراجعه به صفحه هر خودرو می‌تواند مشخصات فنی و قیمت کارشناسی آن را مشاهده کرده باهماهنگی با پرسنل همراه مکانیک، اقدام به خرید پژو یا هر خودروی دیگر موردنظر خود کند.
  • چون در آن زمان خودروهای رقبا مانند فورد فیستا و پولوی فولکس واگن، خیلی خوب فروخته می‌شدند و حتی محبوب‌تر هم شدند.

نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد. تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است. این مدل در سال ۲۰۰۳ میلادی و به مناسبت موفقیت‌های پژو با این خودرو در مسابقات رالی در میان سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و برای تکرار موفقیت‌های پژو ۲۰۵ در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد. این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به فروش می‌رسید. ۲۰۶RC در محدوده کلاس خود عملکرد بالایی را به ارمغان آورد. این خودرو از موتور ۲لیتری EW10J4S بهره می‌برد که با استفاده از سامانه زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها و همچنین منیفولد ورودی و خروجی بهبود یافته، می‌تواند تا ۱۷۷ اسب بخار نیرو به صورت تنفس طبیعی تولید کند که این خودرو را قادر به رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۷٫۳ ثانیه می‌کند.

پژو،206،تیپ 5 مدل 94