قیمت پژو 206 صفر 1399-1401 و کارکرده 1380-1401 امروز همراه مکانیک | alfaromeoblog

تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. حالا وقت آن رسیده است که خودروی محبوب و قدیمی 206 را با تازه واردی از خوانواده پژو , یعنی 207 مقایسه کنیم .

http://3dprintingindustry.ir

ایران با تولید تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶ یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات را به بازار خودرو ایران عرضه کرد. همچنین سیستم قطع خودکار سوخت و سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر تنها بخشی از تجهیزات تیپ 2 است. همچنین ایمنی پژو 206 نیز در بین محصولات ایران خودرو زبانزد است. به طوری که 206 توانسته در تست تصادف Euro Ncap توانسته 4 از 5 ستاره را کسب کند. در این تیپ از پژو 206 شیشه بالابر برقی فقط در شیشه های جلو وجود دارد و فرمان پژو 206 تیپ 2 هیدرولیک و کولر آن با تنظیمات دستی ارائه می شود. با وجود تیپ ۲ همچنان توسط ایران خودرو تولید می‌شود اما فاقد سنسور عقب، آینه بغل برقی و بالابر برقی شیشه‌های عقب است قیمت های ایران خودرو با توجه به آپشن های این محصول متفاوت است.

  • صداهای عجیبی از توی کابینش میاد مثل اینکه کلن کمکا کارنمیکنن مخصوصن توخاکی.صدای موتور کلن تو اتاقه.دنده ها وقتی جا میره خیلی صدا میکنه.یکیم باید همیشه کنارت باشه که آینه سمت شاگردتو عقب جلو کنه.
  • قطعات کابین از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که این مورد می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد.
  • چراغ های کشیده جلو همراه با کاپوت شیب دار و آیرودینامیک خاص جذابیتی خاص به این اتومبیل بخشیده است.
  • این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است.

ماشین 206 تیپ 5، دارای جعبه دنده AL4 است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی دارد. این مدل وزن سنگین‌تری دارد و جعبه دنده آن 4 سرعته است. اگر کلمه اسپرت 206 را شنیدید، بیشتر منظور این مدل است. پژو 206 ثابت کرد که خودروی محبوبی است به طوری‌که در سال‌های بین 2001 و 2003 پرفروش‌ترین اتومبیل اروپا بود.

مدل XR با موتور 1.4 لیتری محبوب‌ترین مدل این ماشین به شمار می‌رود. ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۳ دارم همه جوره عالیه فقط دست اندازها خشکه باید چیکار کنم. پژو 206 در ایران هنوز که هنوزه جزو بهترین خودروی تولید داخلی حساب شده و آن را به عنوان امن ترین خودروی ایران پس از دنا و سمند مینامند . شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند.

طراحی پژو 206 تیپ 2

این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد. پژو 206 تیپ 2 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران است که حتی با وجود افزایش شدید قیمت طی سال‌های گذشته، همچنان خریداران مشتاق خود را حفظ مجله خبری خودرو آلفا رومئو کرده است. مصرف سوخت پایین، چهره هماهنگ و زیبا و فراوانی قطعات یدکی، از جمله مزایا پژو 206 تیپ 2 هستند. در سوی مقابل افت کیفیت ساخت، عایق بندی ضعیف و فضای کم صندلی‌های عقب را باید از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 برشمرد.

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۳۹۹