قیمت چراغ های عقب جی ام سی هامر EV بیش از 3000 دلار است


هیچ چیز دیگری مانند GMC Hummer EV در چشم انداز خودرو وجود ندارد. شما قبلاً می دانید که این یک SUV عظیم هم از نظر اندازه و هم وزن است. شما همچنین می‌دانید که فوق‌العاده قدرتمند و سریع است، اما آیا می‌دانستید چراغ‌های عقب جذاب آن 3000 دلار قیمت دارند…

در واقع، هزینه آن 3045.48 دلار است درایو، که این رقم را به عنوان لیست قیمت از جنرال موتورز تأیید کرد. باز هم، این برای یک چراغ عقب است و شامل مالیات نمی شود. اگر خودروی برقی هامر درگیر نوعی حادثه باشد که قسمت پشتی آن را از بین ببرد، فقط برای چراغ ها صورتحساب 6090.96 دلاری است.

ما نمی دانیم که برداشتن و تعویض آنها چقدر دشوار است، اما با در نظر گرفتن مالیات و نیروی کار، قبض تعمیر 7000 دلاری فقط برای دو چراغ عقب GMC هامر EV دور از ذهن نیست. حتی در دنیای دیوانه‌وار قیمت خودروهای دست دوم در حال حاضر، این نوع پول نقد شما را به یک سدان یا SUV مناسب تبدیل می‌کند. مانند یک وسیله نقلیه کامل که می توانید رانندگی کنید، حتی با چراغ های کارآمد.

چرا این لنزهای هامر EV اینقدر گران هستند؟ ما از GMC در مورد آن پینگ گرفتیم و منتظر پاسخ هستیم، اما چراغ‌های عقب HumVee الکتریکی فقط تکه‌هایی از پلاستیک قرمز نیستند که یک H بزرگ در آنها نقش بسته است. زمان زیادی از بین رفته است که رله ها به لامپ ها دستور چشمک زدن می دهند – نرم افزار و ریزپردازنده ها چراغ های عقب هامر EV را کنترل می کنند. درایو با اشاره به اینکه پردازنده ها در لنزها تعبیه شده است. مطمئناً برای چرخاندن یا توقف جالب به نظر می رسد، اما فناوری اینطور است خیلی اگر به طور تصادفی به میز کار در گاراژ برگردید گران است.

اینکه قیمت چراغ‌های عقب بیشتر باشد یا خیر، مشخص نیست، و ما مشتاقانه منتظر شنیدن آنچه GMC در مورد آن است، هستیم. حتی با کمبود ریزتراشه و مشکلات زنجیره تامین، 3 گرند برای یک چراغ عقب یک لمس بیش از حد به نظر می رسد. البته، ما با یک SUV انحصاری لوکس نیز روبرو هستیم که قیمتی در حدود 110000 دلار دارد، البته اگر بتوانید یکی را بیابید که نشان‌گذاری نمایندگی نداشته باشد. تاکنون تنها 782 دستگاه در سال 2022 تحویل داده شده است، و با انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت چراغ های عقب مانند آتش سوزی، ما گمان می کنیم که این مالکان در هنگام گردش در خارج از جاده بسیار مراقب باشند.



منبع