وقتی ماشین در پیست بود اولین سفر خوب پیش نرفت. قفسههای فرمان برگردانده شدهاند، به این معنی که دو راننده باید در جهت مخالف بقیه بپیچند، که چند دقیقه طول کشید تا متوجه شوند. هنگامی که همه در یک صفحه قرار گرفتند، چهار راننده شروع به تلاش کردند تا بفهمند چگونه خودرو را کنترل کنند.
فرمان چهار چرخ روی خودروها چیز جدیدی نیست. برندها و مدلهای مختلف چندین دهه است که از این فناوری استفاده میکنند و هندلینگ و پایداری خودرو را بهبود میبخشند. این فناوری هزینه و پیچیدگی را اضافه می کند، اما یک ویدیوی جدید Garage 54 YouTube راه حل ارزان تری را ارائه می دهد که خودتان آن را انجام دهید. خدمه چهار فرمان به لادا سامارا اواسط دهه 90 اضافه کردند، یکی برای کنترل هر یک از چرخ ها.
خودروی پروژه قبلاً دارای دو فرمان بود که یکی محور جلو و دیگری به عقب می چرخید. اما تغییرات اضافی دو فرمان دیگر را در صندلیهای عقب لادا اضافه میکند که به چهار نفر برای کار با خودرو نیاز دارد. هر فرمان یک قفسه فرمان تغییر یافته را کنترل می کند که در زیر خودرو قرار دارد.
فرمان چهار چرخ ممکن است برای خودروهای اسپرت با عملکرد بالا به نظر برسد، اما خودروهای لوکس بزرگ و کراس اوورها نیز از آن استفاده می کنند. این فناوری به کنترل خودروهای بزرگ از پشت فرمان کمک میکند و در عین حال مانور دادن در فضاهای تنگ، مانند پارکینگ یا خیابانهای شلوغ شهر را آسانتر میکند.