لامبورگینی آخرین Aventador Ultimae کوپه را با NFT عرضه می کند

لامبورگینی در اوایل سال جاری پس از آتش گرفتن کشتی باری Felicity Ace و غرق شدن در اقیانوس اطلس مجبور به شروع مجدد تولید آونتادور شد. حدود 4000 خودروی رده بالای گروه فولکس واگن از جمله 85 لامبورگینی را بلعید. اکثریت شاسی بلندهای Urus بودند، اما 15 دستگاه Ultimae بودند که خودروساز را مجبور به راه اندازی مجدد خط مونتاژ کرد. این شرکت تنها 350 دستگاه کوپه Ultimae و 250 دستگاه رودستر تولید کرد.

آخرین لامبورگینی Aventador Ultimae تحویل داده شد

لامبورگینی در سال 2021 تایید کرد که Ultimae دارای آخرین V12 تنفس طبیعی این شرکت خواهد بود. این بدان معنا نیست که موتور در حال ناپدید شدن از خط تولید است، زیرا لامبورگینی در عبارات خود در مورد از بین رفتن موتور محتاط بود. آینده احتمالی وجود دارد که در آن V12 با تنظیمات هیبریدی زندگی کند. تشدید مقررات آلایندگی خودروسازان را وادار می کند تا خودروهای خود را تطبیق دهند و این شامل لامبورگینی نیز می شود.



منبع

مراسم تحویل این خودرو به مالک جدید خودرو اجازه داد تا به صورت مجازی با کریستا کیم و استیو آئوکی ملاقات کند. کیم و آئوکی در ایجاد NFT، یک بازسازی دیجیتالی 1:1 از Aventador واقعی، همکاری کردند. این دو همچنین با برنامه شخصی سازی Ad Personam لامبورگینی کار کردند تا به انتخاب روکش بیرونی و تزئینات داخلی کمک کنند.

اوایل امسال، لامبورگینی آخرین Aventador LP 780-4 Ultimae را به حراج گذاشت. به قیمت شگفت انگیز 1.6 میلیون دلار فروخته شد، اما برچسب قیمت هفت رقمی شامل یک توکن غیر قابل تعویض – یک NFT بود. لامبورگینی اعلام کرده است که نهایی Ultimae را تحویل داده است.