لامبورگینی با نمایش مفهوم اصلی هوراکان استراتو را آزار می دهد

در شکل مفهومی، استراتو از موتور 640 اسب بخاری هوراکان اوو (477 کیلووات) 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده می کرد. همچنین دارای سیستم چهار چرخ متحرک با بردار گشتاور و فرمان چهار چرخ بود.

4 عکس ها

استراتوی تولیدی آخرین لامبورگینی است که از موتور احتراق تنفس طبیعی بدون هیچ گونه کمک هیبریدی استفاده می کند. قدرت خروجی آسیاب هنوز یک رمز و راز است. مانند کانسپت، انتظار داریم مدل نیز دارای سیستم چهار چرخ متحرک باشد.



منبع

لامبورگینی هوراکان استراتو در تاریخ 30 نوامبر در آرت بازل در میامی بیچ فلوریدا عرضه خواهد شد. تنها چند روز مانده به نمایش، این خودروساز به مفهوم اصلی این سوپراسپرت آماده آفرود نگاه می کند.

4 عکس ها

Rouven Mohr، مدیر ارشد فنی Automobili Lamborghini گفت: “Sterrato یکی از پروژه هایی است که به قلب من نزدیک است.” ما در Nardò در Strada Bianca آزمایش می‌کردیم و برخی از ما این ایده را داشتیم که یک هوراکان قدیمی و اصلاح‌شده را نیز در این مسیر خاکی برانیم. عصر بعد از اولین آزمایش، من در حال صرف شام با Maurizio Reggiani و Mitja بودم. بورکرت و ما ایده ایجاد یک خودرو در نیمه راه بین هوراکان و اوروس را توضیح دادیم.هدف آنقدر ایجاد یک وسیله نقلیه آفرود نبود، بلکه یک خودروی فوق‌العاده اسپرت بی‌سابقه برای همه شرایط سطحی بود. بنابراین ما نمونه اولیه را ساختیم. ، یک ماشین واقعاً باورنکردنی: رانندگی در جاده های خاکی و با یک رالی واقعی بسیار سرگرم کننده است. اکنون، من افتخار می کنم که تولد نسخه قطعی را می بینم که مشتریان ما را نیز بسیار خوشحال می کند.”