لامبورگینی هوراکان استراتو در دوربینی با استتار بد بو گرفت


لامبورگینی در حال کار بر روی حداقل آخرین نسخه نهایی هوراکان قبل از جایگزینی این ابرخودرو با یک مدل جدید است. ما به درستی می دانیم که خودروساز ایتالیایی برنامه هایی برای برداشت ماجراجویانه تر از این مدل دارد و ما یک ویدیوی جاسوسی جدید با گاو خشمگین داریم تا با شما به اشتراک بگذاریم. آمده است از واریکس بر یوتیوب و نمونه آزمایشی هوراکان استراتو را به ما نشان می دهد.

نسخه ارتقا یافته این ابرخودرو به طور رسمی در جولای امسال تایید شد و شرکت مستقر در Sant’Agata Bolognese اکنون در مراحل پیشرفته توسعه است. این خودروی آزمایشی در نزدیکی کارخانه این برند گرفتار شده بود و دور بدنه آن یک استتار رنگارنگ پوشیده بود. با وجود این مبدل، چیزهای جالبی وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد.

اول، در قسمت جلو، به نظر می رسد که مدل تولیدی از طراحی مفهومی استراتو به دقت پیروی خواهد کرد. این با طراحی بخش پایین سپر که در آن یک فرم ذوزنقه ای استتار شده مشهود است. در خودروی مفهومی، این قسمت دارای یک پانل آلومینیومی محافظ بود که در پایین سپر قرار داشت.

همچنین قوس چرخ های کشیده قابل مشاهده است. ما نمی دانیم که آیا آنها همان فرم و اندازه کانسپت Sterrato را خواهند داشت یا خیر، اما می دانیم که آنها چرخ هایی با قطر حداقل 20 اینچ را پنهان می کنند. عکس‌های جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که این وسیله نقلیه دارای یک کاپوت بزرگ در پشت است.

هوراکان استراتو بر اساس هوراکان اوو ساخته خواهد شد، اما تغییرات قابل توجهی برای مناسب تر کردن آن برای خارج شدن از جاده های آسفالته انجام خواهد شد. اینها شامل یک سیستم تعلیق بلند شده در حدود 1.85 اینچ (47 میلی متر) است که می تواند تایرهای بزرگ با دیواره های ضخیم تر را در خود جای دهد. V10 آزمایش شده و آزمایش شده لامبورگینی پشت صندلی ها می نشیند و نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد.

اگر صحبت از کارخانه شد، کانسپت استراتو نسخه ای از V10 با قدرت 640 اسب بخار داشت. انتظار می‌رود سیستم AWD لامبو که با بردار گشتاور و سیستم‌های فرمان تمام چرخ تکمیل می‌شود، بخشی از این بسته باشد. به زودی بیشتر می دانیم که هوراکان استراتو چه زمانی به طور رسمی و کامل خود را معرفی می کند.



منبع