لامبورگینی هوراکان STO یوتیوبر سقوط می کند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید


لامبورگینی هوراکان STO مجهز به تعداد زیادی آئرو، بدنه فیبر کربن سبک تر و مجموعه ای بهتر از ترمزهای برمبو CCM-R مشتق از فرمول 1، یک ابرخودروی V10 متمرکز بر مسیر را می سازد که شایسته احترام است. اما مهم نیست که یک خودرو چقدر مجهز باشد، استفاده نادرست یا عدم مهارت مناسب، تهدیدی بزرگ برای خودرو و سرنشینان آن است.

این چیزی است که در اینجا داریم: Huracan STO متعلق به یوتیوبر داریوس دوبره. او یکی از برادران دوبره – یک کانال یوتیوب که انواع مختلفی از محتوا را منتشر می کند و در حال حاضر 10 میلیون مشترک دارد. آخرین آپلود کانال (در بالای این صفحه تعبیه شده است) یک هوراکان STO را نشان می دهد که به نظر می رسد یک نوار درگ رها شده است.

اولش خوب بود لامبورگینی هوراکان STO با سرعت در حال عبور از نوار بود که توسط برادر دیگر دوبره زمان بندی شده بود. در بازگشت، همان موقع حادثه اتفاق افتاد. STO با سرعت به سمت چیزی که باید خط شروع می بود برمی گشت. هر دو دوربین داخل و خارج نشان دادند که هوراکان خیلی دیر ترمز کرد و منجر به تصادف وحشتناکی شد که باعث شد سوپراسپرت از یک فنس عبور کند.

خوشبختانه با وجود نداشتن تجهیزات مناسب (به جز دستکش)، به کسی آسیبی نرسید. ای کاش می‌توانستیم همین را در مورد حصار که صدمات زیادی در اثر ضربه دید، بگوییم.

بدیهی است که لامبورگینی در قسمت جلو آسیب دیده است، از جمله سپر، آینه های جانبی، خط و خش روی رنگ و نشت مایع در سمت چپ. ناگفته نماند که مالک/راننده از این حادثه شوکه شده است. او گفت که این اولین تصادف اتومبیل او بود (و چه راهی بهتر از یک ماشین 300000 دلاری).

بگذارید این مثالی از چگونگی آن باشد نه راندن یک ابرخودروی قدرتمند وسایل نقلیه با این بزرگی نژاد متفاوتی هستند و قطعاً احترام زیادی را می طلبند.

در مورد یوتیوبر، او گفت که روزی با هوراکان STO، احتمالاً پس از تعمیرات پرهزینه… یا شاید با یک بوگاتی شیرون، بازخواهد گشت. بله



منبع