لامبورگینی گالاردو با موتور تویوتا 2JZ

ویدیوی 10 دقیقه ای از مظنونان سوپراسپرت کانال در یوتیوب و ما را به فروشگاه تیونینگ Street Aero می برد. مغز پشت این پروژه دیوانه وار تمام جزئیات کوچک را توضیح می دهد و اینکه چگونه باید قاب لامبو را گسترش دهد تا آن را با موتور مناسب کند. یک اگزوز کاملا سفارشی نیز مورد نیاز بود و – همانطور که می بینید – یک توربوشارژر عظیم وجود دارد که آسیاب را تغذیه می کند.

چراغ‌های جلوی یک جیپ رانگلر، اجزای سیستم تعلیق که از داشبورد قابل مشاهده هستند، و سایر موارد عالی (یا وحشتناک؟) ایده ها را می توان در ویدیو مشاهده کرد.



منبع با این حال، هدف از این طرح برهنه چه بود؟ وزن کم البته خالق گالاردو نمی‌توانست اعداد دقیقی در مورد وزن ارائه کند، اما مطمئن بود وسیله نقلیه‌اش به طور قابل‌توجهی سبک‌تر از یک گالاردو است – حتی او گفت: «احساس یک کارت‌بازی است». رژیم وزنی همچنین شامل سپر جلوی کامل فیبر کربن و سایر اجزای بدنه ساخته شده از همان مواد است.

ما به معنای واقعی کلمه همه نوع تعویض موتور را دیده ایم و بسیاری از آنها 2JZ افسانه ای را به عنوان ستاره نمایش داشته اند. ما هرگز موتور تویوتا را زیر کاپوت یک لامبورگینی ندیده‌ایم و به همین دلیل است که این ویدیوی جدید توجه ما را به خود جلب کرد. این یک هیولای مطلق است با (نیمی از) بدنه یک لامبو گالاردو و موتور شش خطی که پشت صندلی ها نشسته است.

سخت بود؟ کاملا. مالک این خودرو می گوید هشت برابر بودجه ای که در ابتدا در ذهن داشت صرف شد و او و تیمش مجبور شدند موتور را سه بار قبل از قرار دادن آن در داخل گالاردو بازسازی کنند. کل پروژه از A تا Z دو سال طول کشید و سال گذشته برای اولین بار در مقابل مخاطبان SEMA به نمایش درآمد. آخرین باری که ماشین داینو شده بود 1100 اسب بخار را نشان می داد.

اگر از بیرون به خودرو نگاه کنید، احتمالاً احساسات متفاوتی خواهید داشت. این وسیله نقلیه تقریباً به نظر می رسد که ناتمام است، اما نظرات بسیاری در مورد آن وجود دارد یوتیوب این ظاهر دیوانه را بسیار جذاب می بینید. این مانند یک ماشین Mad Max است که برای ترساندن هر ماشین دیگری در پیست طراحی شده است. فضای داخلی از رویکرد مشابهی با رول کیج لوله ای قابل مشاهده و داشبورد فولادی سفارشی پیروی می کند.