لامبورگینی Huracan Sterrato Slinging Dirt را در ویدیوی جدید تیزر ببینید

لامبورگینی هوراکان استراتو 2023 ما از قبل می دانیم که لامبورگینی هوراکان استراتو جدید چه شکلی است، اما استخوان ها هنوز یک راز هستند. چند ساعت دیگر به افشای کامل آن می پردازیم، اما لامبورگینی یک تیزر نهایی از آنچه می توانیم از این غیر محتمل ترین ابرخودرو انتظار داشته باشیم، ارائه می دهد.

هوراکان استراتو مطمئناً یک پیشنهاد غیرمنتظره از لامبورگینی است، اما به دلیل دیگری قابل توجه است. این آخرین مدل از این خودروساز نمادین خواهد بود که دارای موتور احتراق داخلی خالص است. در آینده، تمام لامبورگینی‌های جدید دارای مقداری برق‌سازی خواهند بود، از سیستم‌های هیبریدی گرفته تا اولین خودروی الکتریکی باطری این شرکت که قرار است اواخر این دهه معرفی شود.

در حال حاضر، باید بدانید که هوراکان استراتو یک ابرخودروی با تم رالی است که برای سرگرمی در پیاده رو و خارج از آن ساخته شده است. عکس های جاسوسی متعددی وسایل نقلیه آزمایشی را در عمل به تصویر کشیده اند. ما همچنین تیزرهای Sterrato و نمای بیرونی آن را دیده‌ایم، بنابراین می‌دانیم که چه چیزی باید انتظار داشته باشیم. این خودرو به پورشه 911 داکار در دنیای کمیاب تولیدات عجیب و غریب با سیستم تعلیق بالا و لاستیک‌های همه‌جانبه می‌پیوندد و کمی عملکرد در جاده را برای گاز گرفتن بهتر در خاک عوض می‌کند.

4 عکس ها



منبع

تنظیمات این ویدیوی کوتاه نوربرگ رینگ است، جایی که ماشین‌ها در حال سر خوردن از میان چمن‌ها معمولاً به معنای اتفاق بدی هستند. به عنوان مثال، اگر هوراکان STO آبی که در ابتدا در ویدیو می بینیم به طور ناخواسته یک گوشه را قطع کند، چرخش و برخورد با حصار یک نتیجه محتمل است. اما پس از آن می بینیم که Sterrato وارد مسیر می شود، و از یکی از بسیاری از نقاط دسترسی آسفالت شده نمی آید.