لامبورگینی Urus S 2023 با قدرت Performante، ظاهری متفاوت معرفی شد


لامبورگینی فیس لیفت Urus را در ماه آگوست در Pebble Beach با نشان دادن Performante جدید برای سال 2023 به عنوان مشتق داغتر معرفی کرد. با این حال، جایگزین واقعی Super SUV بسیار محبوب در ظاهر اصلی آن، این نسخه جدید S است. برای اولین بار، Sant’Agata Bolognese دو طعم از جانشین معنوی LM002 خود را به فروش خواهد رساند. ما استدلال می کنیم که به عنوان یک جایگزین ظریف تر برای Performante عمل می کند. خوب، به همان اندازه که یک Lambo می تواند ظریف باشد…

Urus S همان موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو ارتقا یافته را دارد که 666 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر (627 پوند فوت) گشتاور دارد. با این حال، کاهش وزن 47 کیلوگرمی (104 پوند) Performante را ندارد، بنابراین کندتر خواهد بود. در واقع، لامبورگینی می گوید Performante به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد، در حالی که S به دو دهم ثانیه اضافی نیاز دارد. حداکثر سرعت بدون تغییر باقی می ماند، در 190 مایل در ساعت (305 کیلومتر در ساعت).

با سرعت 0 تا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر بر ساعت) در 12.5 ثانیه، Urus S در بین شاسی‌بلندهای با عملکرد بالا بی‌تفاوت نیست. بین اولین نمایش جهانی Performante و S، رقابت با عرضه شاسی بلند Purosangue با موتور V12 توسط فراری تشدید شده است. این دو با دیگر محصولات سطح بالا مانند Aston Martin DBX و Bentley Bentayga Speed ​​مبارزه خواهند کرد.

لامبورگینی با به‌روزرسانی میان چرخه، پرفروش‌ترین محصول خود را قابل تنظیم‌تر می‌کند، از جمله چرخ‌های 22 اینچی تیتانیوم مات و مجموعه 23 اینچی برنزی الماس. همچنین می توانید به جای پوشش فولادی برس خورده اگزوز راه اندازی جدید، سقف فیبر کربنی و سر اگزوز مشکی مات یا براق را انتخاب کنید.

موارد دیگر معرفی شده با 2023MY شامل یک عنصر استاندارد زیر بدنه فولادی ضد زنگ با رنگ مشکی مات و یک کاپوت فیبر کربنی رنگ‌شده با ورودی‌های هوای مشکی مات است. برخی از تریم های اختیاری را می توان با همان روکش تیره یا با فیبر کربن براق یا مات داشت. در داخل، روکش‌های چرم دو رنگ تازه و تزئینات دو رنگ وجود دارد.

در حال حاضر هنوز خبری در مورد نسخه هیبریدی وجود ندارد، اما لامبورگینی گفته است که تمام مدل های خود را تا سال 2024 الکتریکی خواهد کرد. اوروس می تواند یک مجموعه هیبریدی پلاگین برگرفته از پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid داشته باشد، اما هیچ چیز رسمی نیست. در این نقطه



منبع