لانچیا در 28 نوامبر سه مدل جدید را به نمایش می گذارد


لانچیا سایه ای از شکوه سابق خود است که به یک مدل و یک بازار واحد کاهش یافته است، اما شایسته آینده بهتری است. شرکت مادر Stellantis متعهد شده است که با انجام سرمایه گذاری های بزرگ برای گسترش مجموعه و فروش خودرو در خارج از ایتالیا بار دیگر این بازار آشفته را احیا کند. در ماه مه، سه مدل جدید معرفی شدند، با نسل بعدی سوپرمینی ایپسیلون در سال 2024، یک کراس اوور بزرگتر در سال 2026 و یک دلتا کامپکت جدید در سال 2028.

ما در روز 28 نوامبر در روز طراحی لانچیا، برای اولین بار طعم آینده را برای این خودروساز افسانه ای خواهیم داشت. گفته می شود که این اولین رویداد “رنسانس لانچیا” برای پیش نمایش یک زبان طراحی جدید است که خودروهای نسل بعدی را که تا دو سال دیگر وارد می شوند، شکل می دهد. نمادهای گذشته مانند Aurelia، Flaminia، Fulvia، Beta HPE، Gamma، Delta، Stratos و Rally 037 به عنوان پایه و اساس جهت استایل جدید عمل خواهند کرد.

جزئیات در مورد مدل های جدید محدود است، اگرچه می دانیم که ایپسیلون جدید 2024 حدود چهار متر (157 اینچ) طول خواهد داشت و دارای یک پیشرانه الکتریکی خواهد بود. پرچم‌دار لانچیا که دو سال بعد عرضه می‌شود تا 4.6 متر (181.1 اینچ) کشیده خواهد شد، در حالی که دلتا 2028 قرار است یک “ماشین حجاری شده و عضلانی، با خطوط هندسی” به اندازه 4.4 متر (173.2 اینچ) باشد. این برند ایتالیایی قصد دارد فقط خودروهای الکتریکی را روانه بازار کند. از سال 2026 و از سال 2028 به طور انحصاری خودروهای برقی را به فروش خواهد رساند.

جالب توجه است که لانچیا از بالاترین درصد مواد بازیافتی در بین تمام برندهای Stellantis استفاده خواهد کرد، به طوری که نیمی از سطوح قابل لمس از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. با عرضه سه خودروی جدید، این شرکت تخمین می زند که بتواند حدود 50 درصد از بازار را پوشش دهد.

توسعه خارج از ایتالیا با فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند آغاز خواهد شد. شبکه ای متشکل از 100 نمایندگی در 60 شهر بزرگ فعال خواهد بود، اما لانچیا تخمین می زند که نیمی از مشتریان آن ترجیح می دهند خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنند.



منبع