لباس مردانه جدید پیراهن لی مردانه

شما در حال تهیه مستقیم محصول از تامین کننده / تولید کننده هستید . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تدبیر تجارت برلیان می باشد . براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. به علت متفاوت بودن قواره لباس ها، سانت محصول حتما چک شود. استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. پشتیبانی تلفنی ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب ارائه خدمات مطلوب به شما افتخار مجموعه ماست.

ارسال به تهران با پیک موتوری، تحویل سفارش بین 6 تا 12 ساعت، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ملکه نی نی میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. طراحی سایت فروشگاهی ایراکد – تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

شاید مهم‌ترین مرحله در ست کردن پیراهن جین مردانه، انتخاب شلوار و کفش مناسب باشد. برای اولین انتخاب باید به سراغ شلوارهای جین برویم که به راحتی با این پیراهن‌ها ست می‌شوند و با پوشیدن یک جفت کفش اسنیکرز یا بوت مردانه چرمی، استایلی ایده‌آل می‌سازد. شلوار کتان مردانه، مخصوصا شلوارهایی با تناژ رنگی خاکی و بژ انتخاب‌های مناسبی برای ست کردن با پیراهن جین هستند و با کفش‌های کالج، کفش‌های چرمی مردانه هماهنگی دارند. برای پوشیدن در روزهای سرد سال از پیراهن لی آستین بلند و برای روزهای گرم سال از پیراهن لی آستین کوتاه استفاده میشود. البته زیبایی و رسمی یا تیپ اسپرت نیز در انتخاب آستین پیراهن جین مهم است .

هم چنین به یقه پیراهن دقت کنید که در دور گردن به راحتی قرار بگیرد و دکمه اول را خرید پیراهن لی مردانه اسپرت باز نگه دارید. در نتیجه پوشیدن پیراهن لی مردانه در مراسم‌های مهم انتخاب خوبی نیست! اما پیراهن جین مردانه زاپ دار برای داشتن استایل اسپرت و کژوال بسیار عالی و کاربردی است. خودتان را در یک پیراهن زاپ دار آبی روشن با دکمه‌های باز در کنار تیشرت و کتونی سفید تصور کنید؛ شما با این اوت فیت آماده دور زدن و دیدن دوست صمیمی‌تان هستید. این پیراهن لی با استفاده از پارچه جین (دنیم) دوخته شده است و در یک رنگ مشکی موجود است. پارچه دنیم، درشت بافت بوده و از صد در صد پنبه درست می شود.

همان طور که می‌دانید پارچه لی در طرح و قیمت‌های متفاوتی بافته می‌شود. پارچه‌های طرح لی قیمت ارزان‌تری به نسبت دیگر پارچه‌های مردانه جین دارند. پس انتخاب خوبی برای روزهای گرم فصل تابستان گزینه خوبی باشد. به طور کلی اگر بخواهیم استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشیم؛ لازم است کنتراست رنگی پیراهن با شلوار را با ظرافت بچینیم. برای نخستین انتخاب باید به سراغ شلوارهای لی برویم که به راحتی با این پیراهن‌ها ست می‌شوند و با پوشیدن یک جفت کفش اسنیکرز یا بوت مردانه چرمی، استایلی چشم نواز می‌سازد.

در دهه 80 میلادی جنبش هیپی باعث پیدایش پیراهن جین مردانه به دنیای مد شدند. علاوه بر هیپی‌ها بازیگران فیلم‌های وسترن تقاضای پیراهن جین مردانه را بین مردم ایجاد کردند تا برای روزهای آخر هفته و تعطیلات استفاده کنند. اگر شلوار لی شما دارای سنگ شور و طرح های زخمی می باشد بهتر است، کتانی بپوشید.

همچنین کافه کادو ، بخش مهمی به نام “خیابان هنر” دارد برای حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان صنایع دستی و دستآفریده های ایرانی که بصورت روزانه با محصولاتی زیبا و رنگارنگ بروزرسانی میشود . اعتقاد ما در کافه کادو خرید اینگونه محصولات به عنوان کادو و هدیه برای عزیزان است . از آنجا که کافه کادو ، بازوی فروش بیش از 900 هزار تولیدکننده خوب ایرانی است که از طریق صندوق کارآفرینی امید ، حمایت شده اند ، همواره شاهد ارائه طیف گسترده ای از محصولات خوب و باکیفیت ایرانی از سراسر کشور هستید .

لباس مردانه جدید پیراهن لی مردانه اپلیکیشن البسه در سال 97 با هدف فعالیت در حوزه توسعه تجارت الکترونیک تاسیس گردید و اولین فروشگاه اینترنتی بین تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک را راه اندازی نمود . البسه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دارای نماد 2 ستاره نماد اعتماد الکترونیک می باشد . البسه واسطی امن میان فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک میاشد. اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید می توانید در پوشش تان پیراهن لی را جایگزین پیراهن های پارچه ای نمایید. این ترکیب رنگ در عین خنثی بودن تاثیر زیادی بر رنگ پوست شما دارد. نوع لباس، رنگ پیراهن و شلوار و کفش و در فصول سرد رنگ و نوع پوشش زمستانه کاملا در نمایش شما موثر است.

در فصل‌های گرم سال نیز از شلوار‌های روشن در کنار این سِت استفاده کنید. پیراهن‌های لی ضخیم‌تر را نیز با شلوارهای کبریتی و شلوارهایی از جنس کشمیر و … بپوشید. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است .