لندروور دیفندر 75مین نسخه محدود، آفرود آفرود نمادین را جشن می گیرد

مدافع 75هفتم نسخه محدود مبتنی بر سطح تریم HSE سخاوتمندانه است، به این معنی که شما طیف وسیعی از محصولات را دریافت خواهید کرد. از جمله این چراغ‌ها می‌توان به چراغ‌های LED ماتریسی، دوربین 360 دید، نمایشگر هدآپ، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، صندلی‌های حافظه و سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro 11.4 اینچی اشاره کرد. به صورت استاندارد با سقف پارچه ای تاشو عرضه می شود، اما می توانید به صورت اختیاری به سقف پانوراما کشویی تغییر دهید. همانطور که انتظار می رفت، پاسخ Terrain قابل تنظیم نیز بخشی از معامله است.

ریاضیات از 85995 پوند در خانه در بریتانیا برای Defender 90 و از 89995 پوند برای 110 شروع می شود. همزمان با عرضه نسخه ویژه، لندرور یک مجموعه سبک زندگی را معرفی می کند که موضوع سبز Grasmere را به همراه دارد. هیچ صحبتی در مورد تعداد این مدل‌ها وجود ندارد، اما LR در حال حاضر سفارش‌هایی را از خریداران اولیه که مشتاق پشت فرمان مدل سالگرد هستند، می‌پذیرد.



منبع

این شاسی‌بلند با رنگ سبز Grasmere رنگ شده است که تا چرخ‌ها و همچنین داخل کابین برای داشبورد و کارت‌های در امتداد دارد. برای اینکه آن را از دیفندر معمولی متمایز کند، لندروور یک برچسب ویژه “75 سال” را نیز روی درب عقب در زیر دستگیره اعمال می کند. این صندلی‌ها با چیزی پوشیده شده‌اند که LR به آن Resist Ebony می‌گوید، در حالی که کنسول وسط با مواد روبوستک پوشیده شده است که ادعا می‌شود قوی‌ترین پارچه موجود برای خودرو است.