لوله فلکسیبل خرید لوله شلاقی فلزی الکتروکارن

طول شاخه های بسته بندیِ لوله خرطومی برزنتی بسته به قطرِ این محصول بین ۵ تا ۶ متر می باشد. گستره دمای کاریِ لوله فلکسیبل صداگیری برزنتی بینِ ۱۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل تمامِ محصولاتِ مشابهِ این محصول دارای انعطاف پذیریِ بالا با وزنِ سبک می باشد. به لحاظِ مقاومت در برابرِ انواعِ ارتعاشات و اصواتِ مزاحم می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی دارای نقش عایق صوتیِ قابل قبولی در تبادلِات صوتی می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل انواعِ دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر، به خاطرِ مشخصاتی چون وزن سبک و قدرت انعطاف پذیریِ بالا، به نصاب این امکان را می دهد تا به سهل الوصول ترین حالت عملیات نصب و اجرای لوله خرطومی برزنتی را انجام و پایان برساند.

  • روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد.
  • ۶- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با فنرهایی به قطر و مقاومتِ دلخواه و متناسب با درخواست و نوعِ کاربریِ تولید و عرضه کرد.
  • این وزن پایین به دلایل مختلفی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به ضخامت اندک و نوع متریال ساخت اشاره کرد.
  • استفاده از این لوله‌ها، معمولا در مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندارند و داخل تابلو برق رایج است.
  • نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند.

یکی از انواع لوله ها که در سامانه های انتقال هوا بسیار پر کاربرد است لوله فلکسیبل هوا می باشد. لوله فلکسی بل سایز ۱۶ حلقه ۲۵ متری نوعی لوله فلکسیبل می باشد؛ که در تاسیسات ساختمانی کاربرد دارد. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند. شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود. لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است.

جنسِ لایه درونی و بیرونی از فویل آلومینیومِ لمینیت شده و ضخیم و جنس لایه میانی از یک لایه با قشرِ غیرِفشرده از الیاف پلی استر تشکیل یافته است. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵ و ۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد. گستره ی مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری بینِ ۳۰- تا ۱۵۰+ درجه سانتیگراد متغیر می باشد. قیمت مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری باعث شده مصرفِ این محصول نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نیز بطور محسوسی بیشتر باشد.

لوله خرطومی فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیومی

این لوله‌ها انعطاف بالایی داشته و از انواع رشته‌ها در برابر فشار و ضربه حفاظت می‌کنند. لوله‌های فلکسیبل خرطومی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توان با نصب یک محافظ کابل لاستیکی درون آن از ورود انواع آلودگی، گرد و خاک جلوگیری کرد. این مدل از لوله خرطومی برق از جنس گرانول پی وی سی یا پلی‌ آمید می‌باشند که در برابر آتش و حرارت مقاوم هستند و احتمال آتش گرفتن آن ها بسیار کم می‌باشد. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین نوع لوله برق فلزی نیز به حساب می آید. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید و عرضه می‌شود.

در صورتیکه انتقال هوا با درجه حرارت بالا مطرح باشد استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر ی نسوز و لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی الزامی می باشد. در صورتی هم که انتقال هوا یا مکش با فشار بالا موضوعِ استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر باشد، استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر پی وی سی شفاف و لوله فلکسیبل صداگیر ی ضدِسایش ضروری می لوله فلکسی باشد. کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید.

پس از مونتاژ و رعایت نکات بالا نوبت به همپوشانیِ لوله فلکسیبل صداگیر بر روی دهانه های تبدیل می رسد.برای تثبیت نقطه ی اتصال تبدیل و لوله فلکسیبل صداگیر ، از بست هوابندی استفاده می شود که این بست هم وظیفه ی تثبیت تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر و هم وظیفه ی هوابندیِ این نقطه را ایفا می کند. توضیح اینکه عملیات هوابندی در نقطه اتصال، صرفا با بست هوابندی تکمیل نمیشود و برای اطمینان از هوابندیِ نقطه اتصالِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر لزوما به نوارچسب آلومینیومی یا برزنتی می باشد. برای مهار و حفظ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر در محل مورد نظر از ساپورت های ویژه و استاندارد استفاده می شود. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بهترین جایگزین کانال های سنتی انتقال هوا در جهان می باشد و می توانید جهت خرید و یا سفارش هر یک از مدل های کانال های خرطومی فنردار فلکسیبل با شرکت ایران فلکسیبل تماس و کانال فلکسیبل داکت اسپیلت – لوله فلکسی داکت اسپیلت – لوله خرطومی داکت اسپیلت خود را انتخاب و سفارش دهید.

همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین مزایای لوله‌های خرطومی فلزی انعطاف بالای آن است. این ویژگی باعث می‌شود که بر خلاف انواع لوله‌های دیگر، نیازی به استفاده از زانویی‌های متعدد در قسمت‌های مختلف تاسیسات هنگام تغییر مسیر سیم کشی ساختمان نداشته باشید و این کار را به کمک انعطاف بالای لوله شلاقی فلزی انجام دهید. استفاده از این لوله‌ها، معمولا در مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندارند و داخل تابلو برق رایج است.

لوله فلکسیبل خرید لوله شلاقی فلزی الکتروکارن جنس کانال خرطومی این نوع لوله همواره نوار برزنت پارچه‌ای است که این نوار از جنس PVC لمینت ساخته شده است. لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند. باتوجه به انعطاف‌ پذیری این لوله‌های فلکسی روکش دار می‌توان گفت که از طول عمر بالایی هم بهره می‌برند. اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پرکاربردترین لوله‌ای که در صنعت مشاهده می‌شود، لوله فلکسی روکشدار است؛ چرا که بسیار منعطف و درعین حال بسیار مقاوم هستند.

لوله فلکسیبل PG11

این نوع لوله‌‌های فلکسیبل‌ نوارهای فلزی به شکل مدور با سطح مقطع مربعی هستند که در انتهای کار با روکش PVC پوشانده می‌شوند. مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده آن مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی گالوانیزه، از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است. هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد.

مزایا استفاده از لوله فلکسیبل مرغوب