لکسوس IS، LX و GX متمرکز بر مسیر را به SEMA می آورد

IS 600+ روی ماشین پیست بودن تمرکز دارد. این کویلاورهای دوگانه قابل تنظیم KW و ترمزهای کربن سرامیکی با منبع RC F دریافت می کند. کاپوت و صندوق عقب اکنون قطعاتی از فیبر کربن هستند. این سدان از کیت عریض از Artisan Spirits استفاده می کند و بر روی چرخ های 19 اینچی پنج پره سوار می شود.

کانسپت اسپرت برقی لکسوس برای SEMA

سرانجام، کانسپت اسپورت الکتریکی لکسوس در SEMA به نمایش گذاشته شد. این برند برای اولین بار آن را در اواخر سال 2021 به نمایش گذاشت و EV اولین بار در جشنواره سرعت گودوود در سال 2022 به نمایش عمومی درآمد. این خودروساز برای اولین بار این مدل را در هفته خودروی مونتری به مردم ایالات متحده نشان داد.

پروژه Lexus IS 600+ ساخته شده توسط DSPORT Lexus GX 460 Overland Concept توسط Cruiser Outfitters

لکسوس در نمایشگاه SEMA 2022 با شش وسیله نقلیه حاضر می شود که امکان تغییر محصولات این برند را به نمایش می گذارد. این مدل‌ها طیف وسیعی از ماشین‌های پیست محور گرفته تا SUV‌های آماده فرود را اجرا می‌کنند.

RX 500h F Sport Performance ظاهری چشم نواز برای نمایشگاه SEMA دارد. بدنه دارای روکش فلزی بنفش مات است. این خودرو بر روی چرخ‌های Rays با روکش برنزی و تایرهای میشلین پایلوت اسپورت سوار می‌شود

لکسوس RX 500h F-Sport Performance Concept
Lexus GX 460 Overland Concept توسط Cruiser Outfitters
لکسوس LX 600 شهری مفهومی
لکسوس RX 500h F-Sport Performance Concept
GX 460 Overland Concept از Cruiser Outfitters یکی دیگر از SUV ها برای ماجراجویی های خارج از جاده است. این سیستم تعلیق Old Man Emu را ارتقا داده است که فاصله از زمین و حرکت چرخ ها را افزایش می دهد. سپر جلوی CBI شامل فضایی برای وینچ هشدار و نقاط بازیابی، علاوه بر بهبود زاویه نزدیک شدن خودرو است. صفحات لغزنده CBI و لغزنده های سنگی از زیر بدنه محافظت می کنند.

مفهوم سبک زندگی لکسوس LX 600 آلپاین

قفسه سقف یک چادر یاکیما و سایر تجهیزات را در خود جای می دهد. باز کردن دریچه عقب مجموعه ای از کشوهای Goose Gear را نشان می دهد که قفسه های Kaon و یک میز را در خود جای داده اند. یخچال ARB غذاها و نوشیدنی ها را خنک نگه می دارد. یک اجاق گاز کمپینگ نیز وجود دارد.

LX 600 Urban Concept برای رفتن به خارج از جاده نیست. Annex Marketing ارتفاع سواری را کاهش می دهد و کیت بدنه Artisan Spirits با عناصر فیبر کربنی در معرض دید را اضافه می کند. چرخ های HRE دارای روکش ساتن برنزی در مرکز و لبه مشکی براق هستند. لوله های اگزوز تیتانیومی رنگ آبی دارند.

برای بحث در مورد بیشتر کانسپت های تویوتا EV از سال گذشته، این قسمت را بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:

در داخل، یک جفت صندلی مسابقه اسپارکو وجود دارد و نیمکت عقب از بین رفته است. یک نمایشگر رنگی MoTeC Motorsports جایگزین داشبورد معمولی می شود. یک قفس چهار نقطه ای از راننده محافظت می کند.



منبع

Lexus IS 600+ از DSPORT از IS 350 F Sport فعلی استفاده می کند و قدرت خروجی را به بیش از 600 اسب بخار (447 کیلووات) می رساند که توضیحی برای نام این مدل است. برای دستیابی به این خروجی، این سدان از موتورهای توربو تقویت بیشتری می کند. منحنی های تجدیدنظر شده سوخت و احتراق بیشترین استفاده را از این تغییرات می کند. یک گیربکس شش سرعته متوالی سامسوناس با شیفترهای پدال جایگزین گیربکس استوک می شود.

تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید

کانسپت اسپرت برقی لکسوس برای SEMA